Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hahahahaha jeg har ledd så mye den siste halvtimen at det svir i munnen :!: :!: Kansje denne tråden er mye morrsomere for at jeg ikke har sovet i natt, så er litt overtrøtt men uansett, dette var mye syke historier og stuff Ok for min del må det værste i senga være: Viss man ligger med dama i senga for første gang, hun spørr om du har kondom, du svarer nei, hun sier jaja da får vi ta det uten, så drar hun ut sin egen snabb og prøver og ta deg i stompen... (by the way never happend to me) Lenke til kommentar
asoris Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det sies så kjekt at størrelsen ikke spiller noen rolle. Men det må vel være litt pinlig når den er så liten at du ikke kjenner noe.. ikke trenger bevege underlivet mer enn millimeteren. En må spørre, kan jeg bevege meg nå? Det aller værste er uansett urenslighet. Eller.. Når en som nybegynner, før en får anskaffet seg en dilldo.. utnytter en skrutrekker med et passelig håndtak.. som ikke sitter så godt festet som det skal.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Eller.. Når en som nybegynner, før en får anskaffet seg en dilldo.. utnytter en skrutrekker med et passelig håndtak.. som ikke sitter så godt festet som det skal.. 7474209[/snapback] Gudbedre hvor jeg gliste nå. Lenke til kommentar
asoris Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Eller.. Når en som nybegynner, før en får anskaffet seg en dilldo.. utnytter en skrutrekker med et passelig håndtak.. som ikke sitter så godt festet som det skal.. 7474209[/snapback] Gudbedre hvor jeg gliste nå. 7474216[/snapback] Jeg kan også le av det. Nå.. :!: Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det verste i senga er da å være alene i den. 7474031[/snapback] Nei, det kan være ganske så koselig det, hvertfall i forhold til mye av de andre tingene som er skrevet her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Må si meg enig med Arbakadarba, der, gitt. Å være alene er bedre enn mye annet som er nevnt her. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg syns også det er ganske ille når man er i full gang, strekker ut armene - og plutselig har halen til bikkja i hånda. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg syns også det er ganske ille når man er i full gang, strekker ut armene - og plutselig har halen til bikkja i hånda. 7475068[/snapback] eller andre kropsdeler til hunden i hånden leste en gang på et annet forum om et ektepar som hadde hunden sin sovende på soverommet sitt og den ble "gal" hver gang de hadde seg. må være litt slitsomt å ha en pesende hun løpende rundt seg når en holder på... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 ..hva med å lukke døra og stenge bikkja ute? Det gjorde jeg, ekkelt med snuter på diverse kroppsdeler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 ekkelt med snuter på diverse kroppsdeler. 7475133[/snapback] For ikke å snakke om kattunger som angriper ALT som beveger seg under en dyne Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) ..hva med å lukke døra og stenge bikkja ute? Det gjorde jeg, ekkelt med snuter på diverse kroppsdeler. 7475133[/snapback] Haha. Ikke hele tiden. Bikkja var jo tilstedet. Var jo bare en gang hun var på gangen. Eller var det 2 ? Samma det. Det er jo neste litt trist å skuffe en hund som står ved siden av med et trist fjes. Endret 11. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det sies så kjekt at størrelsen ikke spiller noen rolle. Men det må vel være litt pinlig når den er så liten at du ikke kjenner noe.. ikke trenger bevege underlivet mer enn millimeteren. En må spørre, kan jeg bevege meg nå? Det aller værste er uansett urenslighet. Eller.. Når en som nybegynner, før en får anskaffet seg en dilldo.. utnytter en skrutrekker med et passelig håndtak.. som ikke sitter så godt festet som det skal.. 7474209[/snapback] verre vis den var så liten at når du da er inni ho, og driver på. så sier hun "er den i eller?" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 verre vis den var så liten at når du da er inni ho, og driver på. så sier hun "er den i eller?" 7476152[/snapback] Etterfulgt av "Bruk en 3-4 finger også" Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vel jeg er fortsatt "stolt" jomfru, men om hu ikke kommer? skuffende da Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) dårlig ånde, takler det ikke (feks hun drukket, du edru og fin) Endret 11. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 dårlig ånde, takler det ikke (feks hun drukket, du edru og fin) 7477623[/snapback] Huff, ja den er ikke grei Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg ser det har forvillet seg inn noen brukere som tror at "Sex og samliv" betyr "Chat og personkrangel". Denne stenges litt for opprydning. Og så kan dere la være med den slags etterpå. Og da forsvant et dusin poster. Fra de samme menneskene som fikk poster i en anne tråd her. Ta det som et hint om å roe dere litt, på begge sider av diskusjonen. Geir Endret 11. desember 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 ok i dag hadde jeg en, jeg og dama lå i senga mi, som vanli vi klinte og koste oss, hun ble tent, jeg ble tent, først begynte jeg og kystte på halsen og nedover til brystene som jeg ga en omgang og, så etter et laaangt forspill, så kommer hun "vi går ikke lenger i dag jeg har mensen" og jeg bare ARGH! Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vel jeg er fortsatt "stolt" jomfru, men om hu ikke kommer? skuffende da 7477170[/snapback] Haha, om det er holdningen din kommer du omtrent garantert til å bli skuffet veldig mange ganger, og hvertfall første! :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Vel jeg er fortsatt "stolt" jomfru, men om hu ikke kommer? skuffende da 7477170[/snapback] Ikke alle jenter det går for engang, så Tror ikke du trenger å sette det som det verste i senga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg