Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutter som har funnet ut hvor klitten er og gnikker alt for hardt på den! Det gjør faktisk vondt!

Er bare å ta en "no hands approach" i stede ;) bruke hendene? hah! la dama ordne med det så slipper en slikt.

6903716[/snapback]

Det er jo oxo en mulighet da, :tease: Men hygiene er ikke no koselig, så da kan man jo bare sex i dusjen som han ene sa i stad :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva er det verste noen kan gjøre i senga med deg? Hva setter deg virkelig ut av spill og fjerner all lyst?

6902117[/snapback]

Det er sikkert mye som kan sette en ut av ( spill ).

Det værste jeg vet er kvinner med store føtter ( pailabber ) det tar fullstendig luven fra meg lenge før en kommer til senga.

Renslighet bør være en selvfølge selv om en har gått seg på noen smeller der også.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Det værste jeg vet er kvinner med store føtter ( pailabber ) det tar fullstendig luven fra meg lenge før en kommer til senga.

sorry, jeg klarte ikke holde meg

6905714[/snapback]

Der har du det ja. :)

De kan gjerne være hårete på føttene som en ape bare ikke de store labber :)

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar
Når folk begynner å lage sugmerke, da flipper jeg ut å skaller ned personen.

6906320[/snapback]

Hva med å flytte litt på vedkommende, dytte litt forsiktig, eller si fra "ikke gjør det der" ?

Major turnoff for meg er vel om dama prøver å skalle meg ned under samleie :roll:

6906361[/snapback]

Hehe :p Jeg har det med å overdrive.

Men seriøst, jeg vil ikke ha no vampyr på halsen. Greit med kyssing, men suging få skje på tissen ikke på halsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...