sirtommen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Det er da dere faker.. Tullinger ^^ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 En gjestepost som ikke tilfredstiller reglene er slettet. Geir Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det verste er utflod fra ei fremmed jente. Musa bobler og fiser ut gørr. Trusa ser ut som noen har snytt seg i, grønn. 7184127[/snapback] Si meg. Har det skjedd? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hoho! Sitter me en go latter her ja! Sokker er vell ikke så turnoff? Sist fikk jeg ikke lov til å ta av meg sokkene fordi hun skulle ha seg med en gong 0_o MEN når dama ikke gir noe tilbake, ja da blir det rett og slett for kjedlig. HALLO sist så låg dama der å hadde det ganske bra, mens jeg holdt på å sleit meg ut som F. Da var det rett før jeg ikke gadd mer altso :/ Forøvrig så har den samma dama prøvd seg flere gonger, men hun fåkke no kjepp med meg nei! Ellers, om kjerringa hadde sluppet en fjert så trur jeg at jeg hadde fått orgasme av latter Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Når det gjelder sokker (om dette ikke er skrevet før), så er sokker en teknisk bra ting. Føttene er den delen av kroppen som krever mest blod for å holde varmen, og varmer du føttene med sokkene, kan blodet forsynes til helt andre steder... f.eks, ja, penis. Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ellers, om kjerringa hadde sluppet en fjert så trur jeg at jeg hadde fått orgasme av latter 7382489[/snapback] Orgasme av latter faktisk! haha Sokker er jo bare kult da. Mer turnoff å se på stygge tær! tær og føtter er i grunn ikke så pent. Særlig hvis de ikke er så godt stellt heller. Da er det bare baad Om ikke det er donald duck sokker med masse farger å kattepoter under da Det kunne blitt litt harry. Eller tå sokker! Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Seriøst dette er en utrolig morsom tråd;P Jeg bare tenker Hvis du holder på med en doggy style og plutselig renner det masse brun gørre ned over knæra dine=/ er det noen som har opplevd lignene? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau 7226642[/snapback] Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau 7226642[/snapback] Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der. 7393807[/snapback] Mais høres utrolig rart ut.. kansje de isåfall har gjort det på matbordet? btw, Komplex, nickburgler :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fyllekebab + senga vel? Lenke til kommentar
InLineGirl Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau 7226642[/snapback] Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der. 7393807[/snapback] Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau 7226642[/snapback] Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der. 7393807[/snapback] Spørsmålet er jo om det har blitt golfa i 2. hull, eller om det har skjedd noe jævli kinky noe... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hahahha, da jeg leste den mais-storyen tenkte jeg bare : sæææært, matfetish! Ikke at mais kom fra stumpen:-D Nå har jeg så mange bilder i hodet mitt Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau 7226642[/snapback] Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der. 7393807[/snapback] Haha, den der har jeg hørt her i Tønsberg og. :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau 7226642[/snapback] Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der. 7393807[/snapback] Haha, den der har jeg hørt her i Tønsberg og. :!: 7395921[/snapback] Jepp kalven, Stian heter den heldige. Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Mye rart som er turn-off. Personlig hater jeg at hun er ubarbert. Ikkeno digg å ta på, og hvertfall ikke slikke. At hun sender tekstmeldinger under sex er også ekstremt turn-off. Da føler man seg skikkelig verdsatt. 7140482[/snapback] ingenting er som mobilen ringer når en holder på helle.r.. skikkelig turnoff.... 7140496[/snapback] Det kan faktisk være litt gøy da.. La han ta telefonen og fortsette.. se han slite med å holde maska og høres vanlig ut *mimre* =) Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er sant. Kukost er gammel sæd blandet med lo fra trusa/bokseren innpakket med fuktighet/piss. Men jeg merker det sjeldent for jeg vasker den hver dag stort sett. 7195241[/snapback] eller evt. talgrester fra talgkjertlene på innsiden av forhuden?? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Masse kjønnshår er en av de tingene jeg ikke takler. Æææææsj! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Turn-OFF: Piercinger og tatoveringer! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det verste i senga er da å være alene i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg