Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hoho! Sitter me en go latter her ja!

Sokker er vell ikke så turnoff? Sist fikk jeg ikke lov til å ta av meg sokkene fordi hun skulle ha seg med en gong 0_o

MEN når dama ikke gir noe tilbake, ja da blir det rett og slett for kjedlig. HALLO sist så låg dama der å hadde det ganske bra, mens jeg holdt på å sleit meg ut som F. Da var det rett før jeg ikke gadd mer altso :/ Forøvrig så har den samma dama prøvd seg flere gonger, men hun fåkke no kjepp med meg nei!

Ellers, om kjerringa hadde sluppet en fjert så trur jeg at jeg hadde fått orgasme av latter :p

Lenke til kommentar

Ellers, om kjerringa hadde sluppet en fjert så trur jeg at jeg hadde fått orgasme av latter :p

7382489[/snapback]

Orgasme av latter faktisk! haha :cool:

Sokker er jo bare kult da. Mer turnoff å se på stygge tær! tær og føtter er i grunn ikke så pent. Særlig hvis de ikke er så godt stellt heller. Da er det bare baad :cry:

Om ikke det er donald duck sokker med masse farger å kattepoter under da :love: Det kunne blitt litt harry. Eller tå sokker!

Lenke til kommentar
En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau  :D

7226642[/snapback]

Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der.

Lenke til kommentar
En i klassen fortalte meg at når han hadde våknet opp etter en fest forrige uke, hadde han hatt mais under forhuden.. DET kan ikke være bra, dama ved siden av var minst like overasket og flau  :D

7226642[/snapback]

Den "historien" går vel stort sett på rundgang her i området å, neppe sann - spør du meg... Alle kjenner visst en som visstnok har opplevd det der.

7393807[/snapback]

Mais høres utrolig rart ut.. kansje de isåfall har gjort det på matbordet? :)

btw, Komplex, nickburgler :!:

Lenke til kommentar

7226642[/snapback]

7393807[/snapback]

:love:

Lenke til kommentar

7226642[/snapback]

7393807[/snapback]

Spørsmålet er jo om det har blitt golfa i 2. hull, eller om det har skjedd noe jævli kinky noe...

Lenke til kommentar

7226642[/snapback]

7393807[/snapback]

Haha, den der har jeg hørt her i Tønsberg og. :!:

Lenke til kommentar

7226642[/snapback]

7393807[/snapback]

Haha, den der har jeg hørt her i Tønsberg og. :!:

7395921[/snapback]

Jepp kalven, Stian heter den heldige. :p

Lenke til kommentar
Mye rart som er turn-off.

Personlig hater jeg at hun er ubarbert. Ikkeno digg å ta på, og hvertfall ikke slikke.

At hun sender tekstmeldinger under sex er også ekstremt turn-off. Da føler man seg skikkelig verdsatt. :ermm:

7140482[/snapback]

ingenting er som mobilen ringer når en holder på helle.r.. skikkelig turnoff....

7140496[/snapback]

Det kan faktisk være litt gøy da.. La han ta telefonen og fortsette.. se han slite med å holde maska og høres vanlig ut *mimre* =)

Lenke til kommentar
Det er sant. Kukost er gammel sæd blandet med lo fra trusa/bokseren innpakket med fuktighet/piss.

Men jeg merker det sjeldent for jeg vasker den hver dag stort sett.

7195241[/snapback]

eller evt. talgrester fra talgkjertlene på innsiden av forhuden?? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...