Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

den værste turnoffen må være at foreldrene til dama kommer inn på rommet, og de ikke liker meg fra før av, og begynner å skjelle oss ut der vi såvidt ligger under dyna... :blush:

Vi gjorde da ikkenoe galt, forbanna idioter :angry:

7157782[/snapback]

Grip sjangsen, bli bedre kjent og ha en trekant da vel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den værste turnoffen må være at foreldrene til dama kommer inn på rommet, og de ikke liker meg fra før av, og begynner å skjelle oss ut der vi såvidt ligger under dyna... :blush:

7157782[/snapback]

ha en trekant da vel!

7159024[/snapback]

Firkant? Gøy for jenta.

Lenke til kommentar

7157782[/snapback]

Det spørs hvem du spør. Om jeg hadde hatt en datter, og hadde kommet inn på rommet hennes og hun hadde holdt på med en gutt, så hadde jeg ikke reagert så rolig.

Først hadde jeg knust ansiktet hans til ingenting. Så kaster jeg han ut i hagen og river huet av med bare henda. Etter at jeg har partert kroppen med motorsag. Deretter dynket liket i napalm for å skjule bevisene.

Ain't no one touching my daughter. :ph34r:

:p

7158771[/snapback]

Jaja, jeg kommer ihvertfall ikke til å rote med dattera di....

Lenke til kommentar
Det spørs hvem du spør. Om jeg hadde hatt en datter, og hadde kommet inn på rommet hennes og hun hadde holdt på med en gutt, så hadde jeg ikke reagert så rolig.

Først hadde jeg knust ansiktet hans til ingenting. Så kaster jeg han ut i hagen og river huet av med bare henda. Etter at jeg har partert kroppen med motorsag. Deretter dynket liket i napalm for å skjule bevisene.

Ain't no one touching my daughter. :ph34r:

:p

7158771[/snapback]

Om hu hadde holdt på md ei jente da? :ph34r:

Lenke til kommentar
Om hu hadde holdt på md ei jente da? :ph34r:

7159739[/snapback]

Nå vrir du på ting. :ph34r:

7161928[/snapback]

Du hadde nok stått å kikka på ja ;)

7162257[/snapback]

Hadde det vært meg ville jeg ha deltatt... tror jeg. Jeg har ingen datter enda, så det er ikke så lett å si.
Lenke til kommentar

Det verste i senga må være hvis du stikker fingern i anus på dama og plutselig så høres det ut som noen tapper luft ut av dekkene på bilen din.

Lenke til kommentar
Det verste i senga må være hvis du stikker fingern i anus på dama og plutselig så høres det ut som noen tapper luft ut av dekkene på bilen din.

7162856[/snapback]

hehe^^ ja det må være litt ille ja :p

Det værste jeg kan tenke meg.. må vel være om noen av foreldrene kommer inn..

Har alltid låst døren jeg da, men en gang skjedde det at moren prøvde å åpne døren mens vi drev på, men hun er veldig grei og sa at hun måtte komme ut :) spurte aldrig om hvorfor hun hadde låst døren eller noe :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

det værste i senga med kjæresten min, er att hun aldri tar initiativ, det er liksom jeg som må gjøre alt, hun er for nervøs eller sjenert, jeg vet ikke, jeg vill bare høre om dere har noen råd til meg om hvordan jeg kan forbedre dette eller om jeg kan gjøre noe får att hun skal bli litt mer aktiv i leken ? :ermm:

Lenke til kommentar

Snakk med henne om det, fortell hva du mener og liker. Kanskje hun forteller deg noe om sine lyster også. Ikke uvanlig med sjenanse. Det pleier å gå bedre med slikt når man kjenner hverandre bedre. Men ikke prat om dette når dere har sex. Det kan oppfattes som krav. Vent til et øyeblikk dere er alene og sitter i sofaen og prater. Kanskje blir dere da så kåte at dere har sex etterpå. :)

Jeg er enig med de fleste her ang. turn-off. Hygiene er viktig, synes jeg. Man bør også konsentrere seg om det man holder på med, vise nærhet og interesse. Ellers er jeg mer opptatt av hva som er turn-on enn turn-off. Kanskje det er alderen... he-he ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...