Niqābninja Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg hadde vel gitt faen i hvem som ringte på døra når jeg ligger der med dama vel? For det første, jeg gidder ikke kle på meg igjen, og for det andre det må være dritt om det er kompiser som kommer for å ta en pizza å film..7146030[/snapback] Det er så jævlig kjipt. Også slepper mamma de inn, også klommer man ut og ser de sitte og spise pizza med mamma og Tor Oscar. æsj >.< Turn-off er hår.. Jo mindre hår jo bedre og når dama er redd for at morra skal komme inn, og vil ha på BH det suger like mye... 7146030[/snapback] Lås på døra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg hadde vel gitt faen i hvem som ringte på døra når jeg ligger der med dama vel? For det første, jeg gidder ikke kle på meg igjen, og for det andre det må være dritt om det er kompiser som kommer for å ta en pizza å film..7146030[/snapback] Det er så jævlig kjipt. Også slepper mamma de inn, også klommer man ut og ser de sitte og spise pizza med mamma og Tor Oscar. æsj >.< Turn-off er hår.. Jo mindre hår jo bedre og når dama er redd for at morra skal komme inn, og vil ha på BH det suger like mye... 7146030[/snapback] Lås på døra? 7146062[/snapback] Tenkte på det samme Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lås på døra? 7146062[/snapback] Ja.. Men det gåkke når morra er panisk og ikke liker vi var sammen in the first place.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lås på døra? 7146062[/snapback] Ja.. Men det gåkke når morra er panisk og ikke liker vi var sammen in the first place.. 7146084[/snapback] Da er du vel meget eid Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dere driver å høvler for deres fulle fem ? Å hu er bekymra for at mora skal se puppene hennes ? LOL! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dere driver å høvler for deres fulle fem ? Å hu er bekymra for at mora skal se puppene hennes ? LOL! 7146161[/snapback] Ja, tenkte på det. Er ikke sånn at morra ikke skjønner at dere har sex bare fordi hu har bh'n på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dere driver å høvler for deres fulle fem ? Å hu er bekymra for at mora skal se puppene hennes ? LOL! 7146161[/snapback] Ja, tenkte på det. Er ikke sånn at morra ikke skjønner at dere har sex bare fordi hu har bh'n på 7146240[/snapback] Hahahahaha! :!: Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Beste tråden på lenge=) Lenke til kommentar
veos Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja, har fått frem et par glis og litt latter denne her ja. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 og når dama er redd for at morra skal komme inn, og vil ha på BH det suger like mye... 7146030[/snapback] Eventuelt når hun på liv og død må ha på både topp og genser over det, samt dyna godt plassert så toppen av hodet såvidt stikker opp. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det hadde da vært koselig om mor gikk ubedt inn på rommet og fikk se 4 bein, 1 kjepp og tre hull sprikende imot seg. Da hadde hun nok banket på neste gang. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Heldigvis har min mor lært, nå ringer hun eller sender melding når hun lurer på noe mens jeg har besøk. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Heldigvis har min mor lært, nå ringer hun eller sender melding når hun lurer på noe mens jeg har besøk. 7152378[/snapback] *Ring, Ring* "Hei mamma" "Maten er klar" "Eh, ja.. kommer straks.. vi skal bare.. ehm.. gjøre ferdig noe her" ... Mødre skal holde seg unna, ferdig med det. Ikke ringe, ikke sende sms, ikke sende røysignaler, osv. Men dessverre er det å håpe på for mye. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Heldigvis har min mor lært, nå ringer hun eller sender melding når hun lurer på noe mens jeg har besøk. 7152378[/snapback] *Ring, Ring* "Hei mamma" "Maten er klar" "Eh, ja.. kommer straks.. vi skal bare.. ehm.. gjøre ferdig noe her" ... Mødre skal holde seg unna, ferdig med det. Ikke ringe, ikke sende sms, ikke sende røysignaler, osv. Men dessverre er det å håpe på for mye. 7152396[/snapback] det er da bedre at hun sender røyksignaler enn at hun kommer busende inn mens noen holder på med sosiale aktiviteter... en koompis av meg ble tatt på fersken i russetiden engang... hadde med seg en dame hjem som han holdt på med.. så stod plutselig moren i døren.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Flytt for deg selv. Løser alle problem. Men skaper desverre noen nye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Altså; kanskje noe av det verste som kan skje, som nevnt litt tidligere, er når et eller annet skjer og man begynner å le, spesielt når man ler mye.. Da er plutselig lysten veldig borte For et halvt år siden eller no da jeg og dama hold på og var alene hjemme med stønning og alt, kom hun til å komme med en meget rar form for stønning (en gang). Av en eller annen grunn fikk hun stønningen til å virke som et spørsmål. Tenk deg en person som stønner og "går opp med lyden" på slutten som i et spørsmål.. Det er vel noe man ikke hører ofte og det høres UTROLIG dumt ut. Vi knakk forståelig nok sammen av latter, og ble liggenede å le i en alt for lang stund. Da vi var ferdige å le var det bare å gi opp noen form for sex. Vi ler fortsatt godt av den.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja det er et tegn på at hun er dårlig å spille, hun syntes ikke det var godt å ha sex. Typisk kvinnfolk. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 den værste turnoffen må være at foreldrene til dama kommer inn på rommet, og de ikke liker meg fra før av, og begynner å skjelle oss ut der vi såvidt ligger under dyna... Vi gjorde da ikkenoe galt, forbanna idioter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Ja det er et tegn på at hun er dårlig å spille, hun syntes ikke det var godt å ha sex. Typisk kvinnfolk. 7157733[/snapback] Hahahaha, du tar nok stygt feil.. -- Tu30r6: Det må du bare regne med.. De ser alltid på det værste! Endret 26. oktober 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 den værste turnoffen må være at foreldrene til dama kommer inn på rommet, og de ikke liker meg fra før av, og begynner å skjelle oss ut der vi såvidt ligger under dyna... Vi gjorde da ikkenoe galt, forbanna idioter 7157782[/snapback] Det spørs hvem du spør. Om jeg hadde hatt en datter, og hadde kommet inn på rommet hennes og hun hadde holdt på med en gutt, så hadde jeg ikke reagert så rolig. Først hadde jeg knust ansiktet hans til ingenting. Så kaster jeg han ut i hagen og river huet av med bare henda. Etter at jeg har partert kroppen med motorsag. Deretter dynket liket i napalm for å skjule bevisene. Ain't no one touching my daughter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg