Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det verste i senga

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at hun ikke egentlig sa "gud så kjedelig sex er" og du tolket det dithen du ville i og med at hun faktisk sender sms når dere holder på  ;)

7141904[/snapback]

Hun var veldig med der vi to var i starten, men så fikk hun melding og jeg mistet oppmerksomheten hennes helt.

Lenke til kommentar
Gjest Enirassenogtoimusen
Sikker på at hun ikke egentlig sa "gud så kjedelig sex er" og du tolket det dithen du ville i og med at hun faktisk sender sms når dere holder på  ;)

7141904[/snapback]

Hun var veldig med der vi to var i starten, men så fikk hun melding og jeg mistet oppmerksomheten hennes helt.

7142214[/snapback]

Da skulle du bare sluppet en brakfis, så ville hun gitt deg oppmerksomheten tilbake. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg hater og når folk ringer på døra når jeg og dama gjør det når vi er alene, man vet aldri hvem det kan være, så det ender opp med at man sjekker..

7145824[/snapback]

Jeg hadde vel gitt faen i hvem som ringte på døra når jeg ligger der med dama vel? For det første, jeg gidder ikke kle på meg igjen, og for det andre det må være dritt om det er kompiser som kommer for å ta en pizza å film..

Turn-off er hår.. Jo mindre hår jo bedre :D og når dama er redd for at morra skal komme inn, og vil ha på BH :( det suger like mye...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...