Πεισιθάνατος Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Uansett, turnoff: Du ligger i misjonær, kjører på.. føler at verden går riktig vei.. så hører du:"du.. kjære.. skal vi kjøpe nye gardiner?" DET er ultimat turnoff det... 7035108[/snapback] Det er da du føler at du virkelig opphisser og tilfredsstiller partneren din og at du virkelig får med deg partneren din til å leve seg inn i det dere holder på med. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva vil du ha sa du? :] Lenke til kommentar
ttd Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg tror han vil bli tatt hardt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synd jeg er opptatt, jeg kan introdusere deg til en venninne av meg jeg tror du ville likt. xD Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg vil taes hardt, men ikke i ræva... Bring the bitch on!Håper hu liker gutter som blir 18 om 4 mnd Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synd jeg er opptatt, jeg kan introdusere deg til en venninne av meg jeg tror du ville likt. xD 7036023[/snapback] Nå har jeg ikke sett bilder enda, men du svelger, du har beskrevet dine vaner ovenfor, du hører på Opeth, In Flames osv. osv. Om du er fotogen kunne det hende jeg hadde tatt meg bryet med å behandle søknaden din. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synd jeg er opptatt, jeg kan introdusere deg til en venninne av meg jeg tror du ville likt. xD 7036023[/snapback] Nå har jeg ikke sett bilder enda, men du svelger, du har beskrevet dine vaner ovenfor, du hører på Opeth, In Flames osv. osv. Om du er fotogen kunne det hende jeg hadde tatt meg bryet med å behandle søknaden din. 7036146[/snapback] Den var ganske god... hvor mange søknader har du liggende? Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Uansett, turnoff: Du ligger i misjonær, kjører på.. føler at verden går riktig vei.. så hører du:"du.. kjære.. skal vi kjøpe nye gardiner?" DET er ultimat turnoff det... 7035108[/snapback] Det er da du føler at du virkelig opphisser og tilfredsstiller partneren din og at du virkelig får med deg partneren din til å leve seg inn i det dere holder på med. 7035816[/snapback] ja.. . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synd jeg er opptatt, jeg kan introdusere deg til en venninne av meg jeg tror du ville likt. xD 7036023[/snapback] Nå har jeg ikke sett bilder enda, men du svelger, du har beskrevet dine vaner ovenfor, du hører på Opeth, In Flames osv. osv. Om du er fotogen kunne det hende jeg hadde tatt meg bryet med å behandle søknaden din. 7036146[/snapback] Den var ganske god... hvor mange søknader har du liggende? 7036157[/snapback] Har faktisk fått inn bilder allerede (jammen hurtig, skulle ikke tro eplefe var singel allikevel) Neste runde med søknadsbehandling kommer når jeg runder 50 søknader igjen, og det er nok ikke så lenge før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Synd jeg er opptatt, jeg kan introdusere deg til en venninne av meg jeg tror du ville likt. xD 7036023[/snapback] Nå har jeg ikke sett bilder enda, men du svelger, du har beskrevet dine vaner ovenfor, du hører på Opeth, In Flames osv. osv. Om du er fotogen kunne det hende jeg hadde tatt meg bryet med å behandle søknaden din. 7036146[/snapback] Den var ganske god... hvor mange søknader har du liggende? 7036157[/snapback] Har faktisk fått inn bilder allerede (jammen hurtig, skulle ikke tro eplefe var singel allikevel) Neste runde med søknadsbehandling kommer når jeg runder 50 søknader igjen, og det er nok ikke så lenge før. 7036452[/snapback] Haha, Eplefe hadde ikke noe bedre å ta seg til den kvelden, også var jeg overtrøtt. Navnet mitt er forresten Rebecca. xD Jeg vil taes hardt, men ikke i ræva...inv_biggrin.gif Bring the bitch on!Håper hu liker gutter som blir 18 om 4 mnd tongue.gif Jeg har ingenting i mot den type gutter, men er dessverre ikke singel, så du får ikke. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ingenting i mot den type gutter, men er dessverre ikke singel, så du får ikke. 7037774[/snapback] Det sa du vel oppi der? Men jeg snakker om venninna di. Får bare håpe hu tar smågutter på snart 18 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ingenting i mot den type gutter, men er dessverre ikke singel, så du får ikke. 7037774[/snapback] Det sa du vel oppi der? Men jeg snakker om venninna di. Får bare håpe hu tar smågutter på snart 18 7042990[/snapback] Haha, skal spørre henne neste gang jeg ser henne på msn. Det gjør hun nok. Smågutter? Du er eldre enn meg. Så deprimerende når folk som er eldre enn meg kaller seg selv for små. Det gir lite håp for min aldersgruppe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ingenting i mot den type gutter, men er dessverre ikke singel, så du får ikke. 7037774[/snapback] Det sa du vel oppi der? Men jeg snakker om venninna di. Får bare håpe hu tar smågutter på snart 18 7042990[/snapback] Haha, skal spørre henne neste gang jeg ser henne på msn. Det gjør hun nok. Smågutter? Du er eldre enn meg. Så deprimerende når folk som er eldre enn meg kaller seg selv for små. Det gir lite håp for min aldersgruppe. 7043384[/snapback] Hva med en stakkar på 18? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ingenting i mot den type gutter, men er dessverre ikke singel, så du får ikke. 7037774[/snapback] Det sa du vel oppi der? Men jeg snakker om venninna di. Får bare håpe hu tar smågutter på snart 18 7042990[/snapback] Haha, skal spørre henne neste gang jeg ser henne på msn. Det gjør hun nok. Smågutter? Du er eldre enn meg. Så deprimerende når folk som er eldre enn meg kaller seg selv for små. Det gir lite håp for min aldersgruppe. 7043384[/snapback] Trodde du var eldre, jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, bare antar det. Mange som gjør det, av en eller annen merkelig grunn Høhø. Jeg er nok seksten, jeg. :] Men jeg har venner som varierer i alder fra 13 - 30. Sååå. Fritt valg om du vil ha eldre eller yngre jente. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du er meget veldig kåt og helt ikke har lyst å komme fort, som noen ganger skjer, ender man vel som regel å tenke på andre ting.. Mønster i taket osv.. Bare ikke nevn det for den du ligger med... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du er meget veldig kåt og helt ikke har lyst å komme fort, som noen ganger skjer, ender man vel som regel å tenke på andre ting.. Mønster i taket osv.. Bare ikke nevn det for den du ligger med... 7045621[/snapback] Hvis du er veldig kåt men vil drøye litt kan du vel gjøre dama en tjenste og tenne/tilfredsstille henne litt mens veslemajoren får nyte litt friluft. Da kan han få roe seg ned litt, mens dama kan smile litt mer. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, bare antar det. Mange som gjør det, av en eller annen merkelig grunn Høhø. Jeg er nok seksten, jeg. :] Men jeg har venner som varierer i alder fra 13 - 30. Sååå. Fritt valg om du vil ha eldre eller yngre jente. 7045404[/snapback] hmmmmmmmm........ hvor bor dine veninner hen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, bare antar det. Mange som gjør det, av en eller annen merkelig grunn Høhø. Jeg er nok seksten, jeg. :] Men jeg har venner som varierer i alder fra 13 - 30. Sååå. Fritt valg om du vil ha eldre eller yngre jente. 7045404[/snapback] hmmmmmmmm........ hvor bor dine veninner hen? 7048290[/snapback] Rundtomkring i landet. Flest i Bergen (der jeg bor), Kristiansand, Oslo og Trondheim. og områdene rundt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hvis du er meget veldig kåt og helt ikke har lyst å komme fort, som noen ganger skjer, ender man vel som regel å tenke på andre ting.. Mønster i taket osv.. Bare ikke nevn det for den du ligger med... 7045621[/snapback] Hvis du er veldig kåt men vil drøye litt kan du vel gjøre dama en tjenste og tenne/tilfredsstille henne litt mens veslemajoren får nyte litt friluft. Da kan han få roe seg ned litt, mens dama kan smile litt mer. 7046315[/snapback] Hva hvis begge er såpass kåte at alt annet blir hoppet over..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg