Gå til innhold

Assassin's Creed ingame shot til X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med det HUd'et? Det ser jo helt off-place ut i forhold til tidsalderen. Eller har spillet Sci-Fi elementer?

EDIT: Leste om sci-fi greiene på Wikipedida. Men jeg synes fortsatt at de kunne ha forandret helsemåleren.

Endret av Laxaa
Lenke til kommentar

Personleg er eg ikkje så fasinert av dette spelet, enda i alle fall, men det eg får vel følgje med på korleis det blir. Det at folk ser like ut trur ikkje eg at har nokon stor betydning. Alle spel består av ei begrensa mengde med karakterar, og dette er normalt ikkje eit irritasjons moment. Grafikken blir sikkert god nok.

Får leike litt moderator og. Krangling rundt konsollane er ikkje nødvendig. Det same gjeld krangling mellom folk som har forskjellige syn på saker og ting (sakeleg diskusjon er sjølvsagt lov, men det må vere relevant). Nokre innlegg er fjerna.

Lenke til kommentar
Assassins's Creed er sikkert et av de mest overhypa spillene som kommer, i mine øyne. Et av de spillene som scorer 9+ i alle anmeldelser på wow-faktoren alene, men som egentlig ikke er så morsomt som alle skal ha det til.

6902959[/snapback]

Dette spillet har vel aldri vært anmeldt. Det eneste er en del preveiws fra E3. Mange som kalte det årets spill på e3 etc.

Men tror det kan være spennende. Selv er jeg litt kritisk til det hele. Siden spillkonseptet ikke virker så utrolig spennenede. Men den prerendra traileren som de viste på E3 er noe av det råeste jeg har sett.

Å det blir nok et spill som er verdt og se frem til uansett. Siden det er en av storsatsingene til Ubisoft og deres planer til Next Gen. De legger ikke ned så mye penger i noe som ikke blir bra til slutt.

6903172[/snapback]

Det er en spådom fra min side, ikke en empirisk obsrvasjon.

Og når det gjelder animerte rasshøl, er det noe jeg forventer i et next gen-spill etter Oblivion. Der var det jo bare til å snu på en død rotte eller ri på hest om man ønsket å se et brunøye.

Lenke til kommentar
Hva er det med det HUd'et? Det ser jo helt off-place ut i forhold til tidsalderen. Eller har spillet Sci-Fi elementer?

EDIT: Leste om sci-fi greiene på Wikipedida. Men jeg synes fortsatt at de kunne ha forandret helsemåleren.

6903315[/snapback]

Spillet skal ha et spesielt kontrolloppsett:

The nice chaps at Ubisoft have released some new info on the character control which will be present in the upcoming title Assassins Creed. Ubisoft say that instead of using the old 'X' equals punch and 'Y' equals kick combo, Assassins Creed will instead use the joysticks in weird and wonderful ways to control your character.

In Assassins Creed 'Y' will be used for the 'Eagle Eye' view, which is when you kind of zoom in on your goal or target. Buttons 'B' and 'X' will be used for using your arms to either attack or hold on to objects. 'A' like so many other games will be for jumping, which in turn will mean you can climb up walls, gates and fences using the 'A' button.

Now the tricky part of the info is where the joysticks come in. Ubisoft say that you will put together joystick and button combos to perform certain actions with your character. This combo system supposedly means the game will fell more free-flowing and easier to play.

If you don't understand the above then either re-read it or wait for Ubisoft to explain the new joystick system in a little bit more depth as we are still a little bit stumped by it all. The game is set for an early '07 release on the 360, PC and PS3 look out for more info here at 360Monster (also look out for info on the game from our upcoming sites PS3Monster and ConsoleMonster).

Lenke til kommentar

Nei siden de fleste lagde sine egne klær, burde det være flere unike klær enn i dagens samfunn ;)

Men på den seriøse siden er jeg megaspent på dette spillet! Kanskje vi kan glede oss cross-platform over dette istedet for å analysere grafikken til døde på de forskjellige screensa?

Lenke til kommentar
Tror samtlige jeg, på min visuelt fantastiske måte, har merket av er like. Klesdrakt, hårfarge, hårsveis og kroppsform er i alle fall slående lik.

Se vedlagt bilde.

6902370[/snapback]

Minner meg om Oblivion, du ser samme folk (med samme stemme) hele tiden der også, fortsatt et knakende godt spill. Tipper det samme er tilfellet her. : )

Lenke til kommentar
Hva er det de har gjort med spillet? Det der ser jo ut som et Xbox 1 spill..... Tragisk

6902058[/snapback]

Kva for noko? Litt av ein pimpa xbox 1 du har såfall. Min klarar ikkje det der.

folkene rundt så litt halvoppløseligge ut. Snakk om å gjøre folkemengden anonym :whistle:

6902107[/snapback]

Så er det heller inga hemligheit at du ventar på PS3 :whistle:

Eg syns spelet ser bra ut. Orkar ikkje byrje med slik flisespikkeri. Spelet blir longt ifra det mest orginale - men eg trur det blir ein god tittel.

Lenke til kommentar

Har du ein link?

Det var då isofall ein voldsomt løyen måte å gjere det på, 360-versjonen og Ps3-versjonen skal jo komma ut samtidig og alt! . ;)

Det høyres altfor usannsynleg ut til at eg tek det for god fisk iallefall. :)

Begge versjonane vert gode, og sannsynlegvis omtrent HEILT like!

Lenke til kommentar
Har du ein link?

Det var då isofall ein voldsomt løyen måte å gjere det på, 360-versjonen og Ps3-versjonen skal jo komma ut samtidig og alt! . ;)

Det høyres altfor usannsynleg ut til at eg tek det for god fisk iallefall. :)

Begge versjonane vert gode, og sannsynlegvis omtrent HEILT like!

6905781[/snapback]

Eg og syns det høyrtes litt rart ut.

Nokon som har noko info ang. det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...