Gå til innhold

Assassin's Creed ingame shot til X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo mange der som er like...

6902337[/snapback]

Flere som har like klær på men er usikker om det er samme modell

6902373[/snapback]

Det ville jo være motsatt av alt annet.

Det er jo mye fornuftigere å lage noen modeller, men ha forskjellige teksturer på de.

6902434[/snapback]

Spørs hvem tidsalder vi snakker om. I dette tilfellet så gikk vel mange i samme type klær

Lenke til kommentar
Assassins's Creed er sikkert et av de mest overhypa spillene som kommer, i mine øyne. Et av de spillene som scorer 9+ i alle anmeldelser på wow-faktoren alene, men som egentlig ikke er så morsomt som alle skal ha det til.

6902959[/snapback]

Ja det er godt mulig, men vi får vel bare vente å se.

Lenke til kommentar
Assassins's Creed er sikkert et av de mest overhypa spillene som kommer, i mine øyne. Et av de spillene som scorer 9+ i alle anmeldelser på wow-faktoren alene, men som egentlig ikke er så morsomt som alle skal ha det til.

6902959[/snapback]

Dette spillet har vel aldri vært anmeldt. Det eneste er en del preveiws fra E3. Mange som kalte det årets spill på e3 etc.

Men tror det kan være spennende. Selv er jeg litt kritisk til det hele. Siden spillkonseptet ikke virker så utrolig spennenede. Men den prerendra traileren som de viste på E3 er noe av det råeste jeg har sett.

Å det blir nok et spill som er verdt og se frem til uansett. Siden det er en av storsatsingene til Ubisoft og deres planer til Next Gen. De legger ikke ned så mye penger i noe som ikke blir bra til slutt.

Lenke til kommentar
Dersom ein møter sju kopiar av samme person på veg gjennom byen er eg redd det kan øydeleggje litt for innlevinga.

Kay

6903140[/snapback]

Hehe, som alle disse gotherne og skaterne osv. Ikke rart jeg gruer meg hver gang jeg må til oslo :tease:

6903174[/snapback]

Bønder på byen?

Er da ikke så mange gothere og skatere her i byen. Men hvis du er vant til trakortskjorte og tresko så vil sikkert Oslo være litt annerledes

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Dersom ein møter sju kopiar av samme person på veg gjennom byen er eg redd det kan øydeleggje litt for innlevinga.

Kay

6903140[/snapback]

Hehe, som alle disse gotherne og skaterne osv. Ikke rart jeg gruer meg hver gang jeg må til oslo :tease:

6903174[/snapback]

Bønder på byen?

Er da ikke så mange gothere og skatere her i byen. Men hvis du er vant til trakortskjorte og tresko så vil sikkert Oslo være litt annerledes

6903235[/snapback]

Kødda'ra hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...