Gå til innhold

Assassin's Creed ingame shot til X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

De mest interessante med dette bildet er egentlig den mystiske indikatoren øverst til venstre - gleder meg til vi får vite hva som egentlig er opplegget med dette spillet. Ser forøvrig ganske så pent ut, ser dog ut som det er ganske kort fog-distance.

Lenke til kommentar
Det bildet ser ut som en dass. Håper inderlig at dette blir bedre ved release. Da dette er en titel jeg skal ha uansett.

Birger :)

6902163[/snapback]

dass.jpg

Vet ikke helt jeg..

Synes spillet ser bra ut. Sjekk hvordan folkene står. ingen som står likt. Må sikkert være nydelig animert

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jeg ble ikke overimponert over bilde. Har virkelig forventinger til dette spillet og tror det kan være meget bra. Men som nevnt så er det ganske kort "fog distance" og selv om det ser ganske bra ut det som er i fous. (hest bakke og trær) så ser ikke resten like bra ut. Men gameplayet lover bra og det er da enda tid til å få det opp på bra nivå grafikkmessig.

Men at dette var sykt bra var nok å ta litt hardt i. Det ser ei ut som et dass. Siden dass har mer realistiske refleksjoner og ikke den samme Plastic Wrap feelen som dette har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...