Gå til innhold

To "syden" bilder. Tilbakemelding ønskes

olar0701

Anbefalte innlegg

Var en tur på Kypros nettopp og tok blant annet disse to bildene. Krusifiksbildet ble tatt mens solen var på hell i 18.00 tiden. Bikinibildet er tatt i skarp sollys, så derfor prøvde jeg å ta et litt anderledes "sol og sommer" bilde der jeg unngikk mye utbrente partier

Interessane bilder eller er jeg på bærtur ? Krass kritikk tåles også :)

post-45747-1158767190_thumb.jpg

post-45747-1158767206_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt stilig at nesen er i fokus. Synes kanskje at bildet ble litt for undereksponert. Det ble liksom ikke helt følelsen av sommer og sol. Fin og interessant vinkel.

Skulle gjerne ha sett krusifikset i sollyset. Litt uheldig at det kom i skyggen, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Litt stilig at nesen er i fokus. Synes kanskje at bildet ble litt for undereksponert. Det ble liksom ikke helt følelsen av sommer og sol. Fin og interessant vinkel.

Skulle gjerne ha sett krusifikset i sollyset. Litt uheldig at det kom i skyggen, synes nå jeg.

6903204[/snapback]

Når det gjelder "sommerbildet" er jeg enig i at det ikke gir den store sommerfølelsen. Her var poenget å fokusere på nese, samt linjen mellom nese, navle og lår.

Krusifikset hadde sikkert tatt seg bedre ut i sollys, men i så fall ville jeg ikke fått med skyggevirkningene som kommer fram nå. Men, men you can`t have it all

Lenke til kommentar
Hehe. Trodde faktisk det var diffust pga liten blender når jeg så det første bildet :)

6907280[/snapback]

Begge bildene ble tatt med blenderåpning F6.3 med et Canon 100 mm 2.8 makro objektiv. Begge fokuspunktene (nese og navle) ble valgt med hensikt. Meningen var å ta noen bilder som var "anderledes" uten å være erotiske

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...