Rinox Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Jeg trenger noen programmeringsjobber... Jeg er ikke myndig så jeg kan ikke jobbe i bedrifter... Noen nettsider kanskje (norske) hvor folk søker etter webprogrammerere? Eller kanskje det er noen her som trenger hjelp? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Kan man ikke jobbe i bedrifter når man er under 18 år? Hva med de mangfoldige mengdene 16-åringer som jobber på Rema/Rimi/osv.? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Finnes mange open source prosjekter du kan hjelpe til på! Sjekk ut Sourceforge. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvis ikke du har som mål å tjene mange penger fort er det en veldig god ide å hjelpe til på open source prosjekter og lignende, i alle fall dersom du planlegger å jobbe med programmering i fremtiden. Slike aktiviteter tar seg pent ut på cv'en, fordi det viser at du brenner for det du gjør. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er du gal. Seff skal jeg jobbe med programmering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå