Melvin Snerken Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Fin ide det der bjornkn, men lager den i publisher så det blir litt vanskelig.. Men plakaten må bli sånn som den er. Har deadline i morgen og jobber på spreng nå med logoene og slikt Skal legge opp det ferdige resultat senere. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Sånn ble det, ingenting kan endres det er nå ute: Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ser veldig proft ut, men kun to ting synes jeg var dårlige. Hadde du brukt en annen font for den var dårlig og skrevet på bokmål. Kanskje det kun er fonten. Hadde du hatt en fin font hadde du fått garantert 10/10 av meg. Nå? 7,9/10 Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Mener du overskriften? Den skulle egentlig hvert annerledes (se forrige side), men de som skulle printe plakaten i A3 hadde i fonten som jeg hadde. Så det ble sånn. Men men. Ble litt hast på slutten. Her hvor jeg bor, snakker vi ikke bokmål. Men en blanding av 80% Nynorsk og 20% Bokmål. Bor i Ølen, 5mil fra Haugesund dvs. vestlandet. Derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå