Gå til innhold

HW-Lan 06: Fildeling på HW lan ?

kai_knall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endel egenproduserte filmer. også en haug med gamle egenproduserte dos spill?

De som husker det for mange mange årsiden som man satt hjemme å lekte seg med diverse .bat filer og det geniale Qbasic...

må vel kanskje ta med den gamle 286 maskinen min fra 1988 for å bruke spillene. og ja selvsagt er de på 5,2" disketter ikke noe 1,4" hd eller dd disketter her!

Når jeg tenker etter så er det vel mange som skal på lanet som ikke engang var tenkt på i 1988! :tease::dribble:

Endret av Running_Target
Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor folk prøver og late som om de er uskyldige her; Har en del hjemmelagde filmer". Hvem bryr seg egentlig om homemade filmer som er for familie fks. Hvis en deler så deler en for å dele noe folk vil ha. Uansett fildeling KOMMER TIL å skje. Forstår ikke hvorfor folk tar så hardt på det, alle her på hw.no regner jeg med har lasted ned noe ulovlig en gang.

p.s; nei jeg støtter ikke piratkopiering, men synes det er urimlig og betale 200kr for hver dvd

For de som vil dele så finnes det måter og kjøre ftp server på andre porter, torrent kan du også kjøre på andre porter. Hva enn du tenker på så går det sikkert. Skal ikke mye hokkuspokkus til å få det til.

Tmolberg

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar
må vel nesten si at de som er normale, har gjort noe gæernt i livet sitt :)

6921065[/snapback]

Yepp. Har "du" ikke gjort en eneste ting ulovlig, så vil jeg kalle "deg" uvanlig..

Men det blir dumt at vi fremhever at det uansett blir en eller annen måte å dele filer på på LANet. Bare regn med at det blir, lite vits å diskutere hvordan man skal gjøre det og om de kommer til å bry seg og slik ;)

Lenke til kommentar

DC = Direct Connect, program til og koble til forskjellige "hubber" hvor du da finner flere brukere som du kan laste ned av.

EN hub mener jeg og huske er nesten som en switch bortsett fra at den har max en bandbredde på 10mbit opp og ned samtidig, rett meg hvis jeg tar feil.

Tmolberg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...