kai_knall Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Blir det fildeling på lanet med DC++ eller kommer det til å bli brukt vanlig windows share? Nå mener jeg deling av spillpatcher osv, ikke piratkopier av filmer osv.... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det blir ikke satt opp noe av Hw-LAN, hvis det var det du tenkte på.. Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ifølge norsk lov er det forbudt og drive med fildeling. hvem bryr seg ?? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 ifølge norsk lov er det forbudt og drive med fildeling. hvem bryr seg ?? 6902155[/snapback] idioti å komme med slike ting som ikkje er sant i det heletatt!!! Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Blir det offesiell DC++ Channel ? For å dele Linux utgivelser og Vista RC1 selfølgelig Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Blir det offesiell DC++ Channel ?For å dele Linux utgivelser og Vista RC1 selfølgelig 6902331[/snapback] Det blir ikke satt opp noe av Hw-LAN, hvis det var det du tenkte på.. ... Det blir IKKE.. Lenke til kommentar
kai_knall Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 finnes det noen konsekvenser hvis man setter opp egen DC++ hub ? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ok Blir portene til Windows file share opne ? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ok Blir portene til Windows file share opne ? 6902516[/snapback] nevn en grunn til at dei ikkje burde være det? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hørt om fleire lan som har hatt portene stengt grunnet at fleire virus ol sprer seg via denne porten, det er også altid nokon som glømmer å slå av "Andre brukere kan endre filene mine" når dei drar fra det "trygge" hjemmenetverket sitt... Lenke til kommentar
dumilum Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg kommer uansett til å stille med egen DC server på god og sterk dedikert server server. Om denne skal være lukket (kameratene i mellom) tar jeg stilling til først når Crew har tatt en standpunkt ang. dette! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eit LAN utan fildeling har eg ikkje noko tru på, blir nok DC-huber i haugevis. Lenke til kommentar
petter1 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Jeg har i hvertfall planer om å sette opp DC hub og muligens andre former for fildeling. Enda ikke bestemt meg hvilken server/pc jeg vil bruke til dette eller hvor åpen den vil være. Andre tjenester som feks IRC server og bot kan også ordnes om det er noe behov for slikt. Edit: blir der bare i helga så det blir vel mer aktuelt for folk flest og bruke andre hubber...hvis ikke noen har en ledig plass til serveren min slik at den kan stå der hele uka Endret 21. september 2006 av petter1 Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ja, hva er egentlig et lan uten fildeling. Håper de som kan setter opp en egen hub, så vi kan ta glede av andres filmer, spill osv Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 ja, hva er egentlig et lan uten fildeling. Håper de som kan setter opp en egen hub, så vi kan ta glede av andres filmer, spill osv 6906472[/snapback] Egenproduserte spill og filmer selfølgelig :håpe at ikkje tråden blir stengt: Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jaja, selfølgelig. vi driver ikke med piratkopiering. Lenke til kommentar
Hallonen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jaja, selfølgelig. vi driver ikke med piratkopiering. 6912714[/snapback] hehe, får jeg lov til å sjekke maskina di? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hva som er på min maskin er min sak, men jeg er en mann av simple prinsipper. Blandt annet liker jeg ikke ego folk derfor er jeg ikke det selv heller. "Vi skal dele, dele, dele du og jeg" Ikke det at jeg har noe ulovlig og dele. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det vil bli delt "ulovlig" filmer og programvare! Hvis ikke, så er det ikke et LAN. Det vil uansett være mulig å dele mellom kompiser, kommer vel annpå hvor paranoid og syklig opptatt crew er av dette. Mulig de ikke bryr seg, som resten av verden, eller de gidder å bry seg grunnet press fra "høyere-makter". -"As in the United States", eller norske advokater ansett av folk fra utlandet. De fleste her i verden har en tendens til å bli ganske så "tøsete" ovenfor folk med litt "makt". Veldig få som egentlig har noen prinsipper igjen, egne syn på ting etc. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg jobber foressten i Nye Kripos og vil løpe rundt med håndjærn og vannpistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg