eddie1 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 har spilt litt online nå og nå er jeg litt mer positiv,helt annet enn og spille mot maskinen og fler og fler detaljer kommer fram etterhvert,men skulle det ikke være svenske lag også? Gamertag-unrealeddie Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 har spilt litt online nå og nå er jeg litt mer positiv,helt annet enn og spille mot maskinen og fler og fler detaljer kommer fram etterhvert,men skulle det ikke være svenske lag også? Gamertag-unrealeddie 6912847[/snapback] det er pc-versjonen som har flere ligaer. legg meg til friendslista, kan vi ta en match en gang : gamertag=rrhoads27 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg savner nasjonalsangen(e) før kampen starter...husker ikke hviklet NHL som sist hadde det. Synd de har tatt vekk akkurat det der. Artig å høre at kommentatorene fortsatt kan være litt sarkastiske. Han ene fortalte meg nettopp, etter at jeg hadde bommet på en stor sjanse, at 100 % av alle skudd som går utenfor blir ikke mål. De nye kontrollene begynner å sitte litt nå Jeg prøvde dette spillet for første gang for noen uker siden, og jeg synes ikke det hadde den fine flyten som det har nå, grafikken ser også bedre ut (nå kan det skyldes at jeg spilte på en litt mer crappy TV den gangen. Kan være enig i at animasjonene kan "hakke" litt i blant, det ser i hvert fall slik ut. Noen som spiller sesong her eller? Startet for litt siden med Kings. Vunnet tre av fire kamper Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 "Europeisk utvidelse, med en helt ny europeisk dynasty mode" Noen som har funnet denne? Fett spill uansett. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 "Europeisk utvidelse, med en helt ny europeisk dynasty mode" Noen som har funnet denne? Fett spill uansett. 6915170[/snapback] Stusset litt over den der selv jeg. Ikke funnet ut hva det er. Hadde vært fett om man kunne ha spilt med svenske og norske eliteserien Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 "Europeisk utvidelse, med en helt ny europeisk dynasty mode" Noen som har funnet denne? Fett spill uansett. 6915170[/snapback] Stusset litt over den der selv jeg. Ikke funnet ut hva det er. Hadde vært fett om man kunne ha spilt med svenske og norske eliteserien 6915221[/snapback] Jeg vet at det er europeiske ligaer på pcversjonen, det er mulig det er den du mener kannath.. pcversjonen har ikke samme skillstick, der legger du pasninger med høyrestikka.. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 "Europeisk utvidelse, med en helt ny europeisk dynasty mode" Noen som har funnet denne? Fett spill uansett. 6915170[/snapback] Stusset litt over den der selv jeg. Ikke funnet ut hva det er. Hadde vært fett om man kunne ha spilt med svenske og norske eliteserien 6915221[/snapback] Jeg vet at det er europeiske ligaer på pcversjonen, det er mulig det er den du mener kannath.. pcversjonen har ikke samme skillstick, der legger du pasninger med høyrestikka.. 6916739[/snapback] Quota det som står bak på coveret fra elkjøp Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 "Europeisk utvidelse, med en helt ny europeisk dynasty mode" Noen som har funnet denne? Fett spill uansett. 6915170[/snapback] Stusset litt over den der selv jeg. Ikke funnet ut hva det er. Hadde vært fett om man kunne ha spilt med svenske og norske eliteserien 6915221[/snapback] Jeg vet at det er europeiske ligaer på pcversjonen, det er mulig det er den du mener kannath.. pcversjonen har ikke samme skillstick, der legger du pasninger med høyrestikka.. 6916739[/snapback] Quota det som står bak på coveret fra elkjøp 6916773[/snapback] heh.. ser det selv nå... hmm.. merkelig.. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er svensk liga i Dynasty Mode på PSP i alle fall. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Kjøpte spillet på lørdag og er storfornøyd. Er ingen stor hockeyfan, men har alltid hatt det gøy med NHL spillene fra EA. I motsetning til Fifa serien deres virker det som om de tar NHL spillene litt mer seriøst. De to FIFA spillene på X360 har jo vært totale katastrofer, så derfor var jeg litt redd for at NHL var på samme nivå. Synes spillet flyter greit og det ser ikke direkte stygt ut i HD. Det tok en stund å bli vant med den nye kontrollmetoden, men jeg synes den var meget bra når jeg begynte å få tak på det. Er det flere ligaer og landslag på de andre konsollene/pc? Har de gjort det slik de tydeligvis har gjort med Fifa 07 til X360 og strippet det ned? Spiller ingen rolle for en som er så uvitende om hockey som meg. Jeg har det like gøy uansett hvilke lag jeg spiller med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå