_norse_ Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er det noen som vet om NHL 07 fra EA Sports har kommet ut i butikkene her til lands? Tidligere har spillet stått med release i morgen her på Gamer.no, men den siste uken har jeg ikke funnet den på releaselisten her. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er det noen som vet om NHL 07 fra EA Sports har kommet ut i butikkene her til lands? Tidligere har spillet stått med release i morgen her på Gamer.no, men den siste uken har jeg ikke funnet den på releaselisten her. 6901821[/snapback] Spillet har release i morgen, men fikk tak i på spaceworld på stovner senter ! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Takker og bukker! Da blir det hockey denne uka Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jepp, det er helt sikkert.. nå som preseason har startet og allting:) Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Har du fått prøvd det ennå? Hva er førsteinntrykket? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har du fått prøvd det ennå? Hva er førsteinntrykket? 6901970[/snapback] ikke fått prøvd det ennå.. kommer til å starte det opp i halv åtte tida. kommer med en minireview senere ikveld Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Flott! Venter i spenning Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg synes det virker mye bedre enn 06. Genialt med den nye styringen, man bruker de to "stikkene" og den ene triggeren istedenfor A, X, Y og B (som før). Husk at dette krever en del trening. Det tok noen kamper før jeg klarte å komme inn i dette systemet. Ble positivt overrasket over 07 Virker som publikum reagerer mye mere på hvordan du spiller. Spiller du dårlig og ligger under så buer dem og er nesten helt stille, mens hvis du spiller bra og kjemper hele tiden er det konstant god stemning og høy jubel Merket at de fikk meg til å spille enda bedre. Hvis jeg leder og det er kanskje 1 minutt igjen av kampen, så høres det ut som om de feirer seieren allerede Og forresten, grafikken er helt nydelig! Spesielt på en HDTV Foreløpig synes jeg NHL 07 er MYE bedre enn NHL2K6. Blir spennende å se hvordan NHL2K7 blir. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg synes det virker mye bedre enn 06. Genialt med den nye styringen, man bruker de to "stikkene" og den ene triggeren istedenfor A, X, Y og B (som før). Husk at dette krever en del trening. Det tok noen kamper før jeg klarte å komme inn i dette systemet. Ble positivt overrasket over 07 Virker som publikum reagerer mye mere på hvordan du spiller. Spiller du dårlig og ligger under så buer dem og er nesten helt stille, mens hvis du spiller bra og kjemper hele tiden er det konstant god stemning og høy jubel Merket at de fikk meg til å spille enda bedre. Hvis jeg leder og det er kanskje 1 minutt igjen av kampen, så høres det ut som om de feirer seieren allerede Og forresten, grafikken er helt nydelig! Spesielt på en HDTV Foreløpig synes jeg NHL 07 er MYE bedre enn NHL2K6. Blir spennende å se hvordan NHL2K7 blir. 6902982[/snapback] OK.. nå har jeg spilt spillet i et par timer.. Først vil jeg si.. UVANT! Men sakte men sikkert blir jeg mer og mer kjent med kontrollerne og selv om jeg suger innmari, er det en skikkelig god følelse av å score et mål. Det krever litt mer, men samtidig, mye bedre. Er helt enig med Spillarkivet.no, i alt han sier faktisk.. hehe. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Totalt uvant med nye kontrollene, kan heldigvis velge "classic" , men når jeg får kontrollen på nye måten å styre på blir det her en ny verden for meg Spilte en online kamp uten lagg også Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Totalt uvant med nye kontrollene, kan heldigvis velge "classic" , men når jeg får kontrollen på nye måten å styre på blir det her en ny verden for meg Spilte en online kamp uten lagg også 6905790[/snapback] De nye kontrollene kan være noe uvante ja.. men de vokser fort på deg. har nå spilt 4 eller 5 kamper online, og samtlige er uten lagg.. *thumbs up for EAsports* en av kampene var mot en amerikaner, og ingen lagg. Ikke noe whatsoever. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Slår 07 2k7 altså? Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 jeg ble dessverre skuffa,syns ikke det er riktig flyt i spillet,men klumpete bevegelser,syns det var mye bedre grafikk og flyt i demoen til nhl2k7 tror jeg det heter,kan lastes ned med us konto. men hvordan dropper man,taper hele tiden hehe og er det noen boost knapp(raskere skøyte gåing) får prøve online Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 NHL 2K7 har bedre flyt, men 07 har bedre grafikk NHL 2K7 har en ny kamera vinkel som er knall tøff, men 07 har den nye "skill stick" NHL 2K7 har bedre online del enn NHL 07 vanskelig valg....jeg valgte 07 pga den nye kontrollen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 NHL 2K7 har bedre flyt, men 07 har bedre grafikk NHL 2K7 har en ny kamera vinkel som er knall tøff, men 07 har den nye "skill stick" NHL 2K7 har bedre online del enn NHL 07 vanskelig valg....jeg valgte 07 pga den nye kontrollen 6911784[/snapback] hva inngår i nhl2k7s online del? har prøvd nhl2k7demoen, men synes at nhl07 reflekter virkelighetens NHL bedre når det gjelder flyt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Slår 07 2k7 altså? 6910953[/snapback] Nå har ikke jeg prøvd NHL2k7, men jeg har alltid likt 2kserien best, og har spilt alle de andre i serien. Blir NHL2k7 like bra, blir jeg overraska. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 NHL 2K7 har bedre flyt, men 07 har bedre grafikk NHL 2K7 har en ny kamera vinkel som er knall tøff, men 07 har den nye "skill stick" NHL 2K7 har bedre online del enn NHL 07 vanskelig valg....jeg valgte 07 pga den nye kontrollen 6911784[/snapback] hva inngår i nhl2k7s online del? har prøvd nhl2k7demoen, men synes at nhl07 reflekter virkelighetens NHL bedre når det gjelder flyt. 6911913[/snapback] Seriøst ? NHL2K7 er konstant 60fps og silkeglatt, mye bedre animasjoner og mye mer ekte hockey. NHL 2007 hakker avgårde i en sub 30fps smørje-suppe. Men som alltid, NHL2K spillene kommer altfor sent her. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 NHL 2K7 har bedre flyt, men 07 har bedre grafikk NHL 2K7 har en ny kamera vinkel som er knall tøff, men 07 har den nye "skill stick" NHL 2K7 har bedre online del enn NHL 07 vanskelig valg....jeg valgte 07 pga den nye kontrollen 6911784[/snapback] hva inngår i nhl2k7s online del? har prøvd nhl2k7demoen, men synes at nhl07 reflekter virkelighetens NHL bedre når det gjelder flyt. 6911913[/snapback] Seriøst ? NHL2K7 er konstant 60fps og silkeglatt, mye bedre animasjoner og mye mer ekte hockey. NHL 2007 hakker avgårde i en sub 30fps smørje-suppe. Men som alltid, NHL2K spillene kommer altfor sent her. 6911950[/snapback] ok... trodde du mente flyt i spillet, ikke fps.. but to your point... jeg har ikke lagt merke til noen fps drops e.l. i nhl07. Når det gjelder presentasjon, synes jeg NHL07 faktisk er en del bedre. Spillerne ligner mer på hvem de skal ligne på, og har faktisk kommentar, noe jeg ikke hørte i demoen til 2k7, mulig jeg ikke fant ut hvordan jeg skrudde den på. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) NHL 2K7: Visually, 2K7 is a very pretty hockey game. The animations and frame rate are as smooth as anything we've seen on the Xbox 360. Smooth has always been a great way to describe the NHL 2K franchise, but VC takes it to all new levels in 2K7. Big hits knock off helmets of opponents, and they'll skid about the ice until the next frozen puck. Head to head with NHL 07, another great looking game, 2K7 stands out with the new dynamic camera Online play is better than ever, with eight-player seasons and 30-team leagues and stat tracking. 2K Sports continues to raise the bar for online sports gaming and EA Sports needs to put in some work if it wants to catch up. NHL 07: Visually, NHL 07 is a treat. The cutscenes and replays are gorgeous, and in close the player models look excellent. The goalie animations are excellent in particular, and you'll curse opposing goalies and praise your own after a spectacular save. The player animations are a bit chunky at times, suffering from the same skipped-frames issue that we see with the tackling animation in Madden NFL 07. The online options are fairly thin, including the standard EA ranked and unranked match. As sports gamers, we all want to start online leagues with our friends, choosing either our favorite team or creating one of our own in a fantasy draft. kopiert fra IGN, oppsummerer mine tanker ganske så bra Endret 21. september 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 NHL 2K7: Visually, 2K7 is a very pretty hockey game. The animations and frame rate are as smooth as anything we've seen on the Xbox 360. Smooth has always been a great way to describe the NHL 2K franchise, but VC takes it to all new levels in 2K7. Big hits knock off helmets of opponents, and they'll skid about the ice until the next frozen puck. Head to head with NHL 07, another great looking game, 2K7 stands out with the new dynamic camera Online play is better than ever, with eight-player seasons and 30-team leagues and stat tracking. 2K Sports continues to raise the bar for online sports gaming and EA Sports needs to put in some work if it wants to catch up. NHL 07: Visually, NHL 07 is a treat. The cutscenes and replays are gorgeous, and in close the player models look excellent. The goalie animations are excellent in particular, and you'll curse opposing goalies and praise your own after a spectacular save. The player animations are a bit chunky at times, suffering from the same skipped-frames issue that we see with the tackling animation in Madden NFL 07. The online options are fairly thin, including the standard EA ranked and unranked match. As sports gamers, we all want to start online leagues with our friends, choosing either our favorite team or creating one of our own in a fantasy draft. kopiert fra IGN, oppsummerer mine tanker ganske så bra 6911993[/snapback] Høres veldig bra ut den onlinedelen til 2k7 Får håpe spillet kommer ut i europa i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå