Bone Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Heisann! Jeg tror ikke spørsmålet har så lett svar som du kanskje trodde, når du først klikket deg inn her.. Det er snakk om disse ikonene som er i Systemtray (altså de i nederste, høyre hjørnet i XP). Ja, jeg vet at man kan høyreklikke litt her og der, så gå til egenskaper, trykke tilpass, og velge "skjul alltid" .. Det har jeg gjort! Og det er her problemet ligger.. Fordi; Det er noen som alltid popper opp igjen! Det gjelder spesielt ATi-ikonet, og ikonet som viser at det er en løs nettverkskabel (2 skjermer og et rødt kryss).. De forsvinner når jeg velger "skjul alltid", men de dukker som regel opp igjen ved en restart, eller noe.. Noen måte å få ordnet dette permanent på!? Jeg ønsker kun MSN Live og Office Outlook 2003 oppe.. og ingen andre.. Takker for hjelp og svar! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Start ---> Kjør: Skriv: msconfig her kan du velge vilked programmer som skal starte ved boot... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Når det gjelder ati i systreay kan du ta det bort . Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 hmm.. men, jeg vil jo at de skal starte... Vil jo bare ikke at de skal VISES i Sytemtray.. vil at de skal ligge skjult.. hmm.. Eller får jeg gjort noe med dette der, i msnconfig? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Når det gjelder local area (lan connection) kan du ta det bort . Ved å fjerne disse hakene på samtlige connections . Endret 20. september 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvis de ikke skal vises i systray i det hele tatt har jo ikke "du" bruk for de . Meningen at de er der er rask aksess ved å høyrekikke på de aller vise en status . Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hvis de ikke skal vises i systray i det hele tatt har jo ikke "du" bruk for de .Meningen at de er der er rask aksess ved å høyrekikke på de aller vise en status . 6902508[/snapback] Poenget er at jeg vil ha det ryddig! ..og for mange ikoner der, er ikke pent! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Gjør som jeg sier da ... Slik er min : Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Ja... det der er pent! Får gjøre som du sier.. da får jeg heller gå igjennom programmene mine, og "disable icon in system tray" .. Takk, takk! (Får håpe de fleste programmene/applikasjonene støtter dette da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå