redbaron Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tja, dette er helt sikkert feil forum å spørre, men men... Jeg oppdaget i dag at katten min har en liten kul til venstre for magen. Jeg har en annen katt og, som er broren til den første katten, og den har ikke denne kulen. Når jeg tar på denne kulen får ikke katten vondt, men jeg liker ikke det jeg kjenner. Den er ganske stror, ca- like stor som ei klinkekule. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tja, dette er helt sikkert feil forum å spørre, men men... Jeg oppdaget i dag at katten min har en liten kul til venstre for magen. Jeg har en annen katt og, som er broren til den første katten, og den har ikke denne kulen. Når jeg tar på denne kulen får ikke katten vondt, men jeg liker ikke det jeg kjenner. Den er ganske stror, ca- like stor som ei klinkekule. 6901672[/snapback] Send den til veterinæren, det høres ikke godt ut... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er ikke nødvendigvis farlig, bikkja vår fikk en kul på brystregionen som vokste litt etterhvert. Trodde det var kreft, men veterinæren konstaterte at det var fett. Den var forøvrig litt oppi åra da den fikk den vel å merke. Men må selvfølgelig sjekkes ut. Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 hehe, kan være en fettkul, katta er blitt litt feit Men hun er ikke så gammel, er ca 3-4 måneder gammel nå... finnes det noe dyreforum rundt omkring på webben? hadde vært greit, så skulle jeg ha posta det der og. Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kanskje denne: Kattesnakk.com Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 du kan prøve katteprat.no det er ikke sikkert at det er farlig. det beste er vel å ta med pus en tur til tannlegen Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 sorry, mente dyrlegen. tror ikke tannlegen får gjort så mye med det! :!: Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Første jeg tenkte når jeg leste tråd-navnet var ølvom Men ta katten din med til dyrlegen for en sjekk. Det kan være en harmløs fettkul, men det kan også være kreft. Ikke lett å vite utifra en liten beskrivelse Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Katta mi fikk en ganske stor kul på "kinnet" for en stund siden. Ble litt bekymret, og ventet med å gå til dyrlegen. Viste seg at det var en byll (heter det det?) og det kom ut masse verk O_o Kan være at det er det? -Brage. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Hvis pusen kanskje har vært ute på slåsskamp, kan den ha fått et sår det har gått verk i. Det kan ende i en slik byll. Størrelsen høres i hvert fall riktig ut. EDIT: Det kan jo også være en fettsvulst. Ikke farlig det heller, men du bør nok høre med en veterinær. Endret 26. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 jeg har også en kul på magen.. men desverre for min del dekker den hele magen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå