Gå til innhold

Cocaine energi drikk!

Mats Danielsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tull, det skader selvsagt ikke folk. Da hadde det ikke vært lov å selge det. Tror ikke du blir kokainavhengig heller. Det bare ligner på den effekten. Sikkert bare tull anyways.

7225553[/snapback]

Det er faktisk bare lov til aa selge i New York og Los Angeles. Alle andre steder i landet nekter aa ta det inn, saa broren min fikk kjoept det over internett.

Jeg tror det ikke akkurat er sunt for deg.

Lenke til kommentar

Men det er liksom greit for de i NY og LA å kjøpe det?

For de kan man bare ta livet av med giftige leskedrikker, ingen som bryr seg likevel, liksom? Get real. Det er bare hype.

Grunnen til at ingen andre stater vil ta det inn er konservative politikere som syns navnet er for drøyt, ikke at det er livsfarlig å drikke det.

Det er akkurat som foreldre som nekter å la barna kjøpe Battery, fordi de tror ungene blir koffein-vrak automatisk. Og er man først "på" koffein, går man jo RASKT over til hardere stoffer som Heroin.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Jeg tror det ikke akkurat er sunt for deg.

7225643[/snapback]

Ikke i overdreven mengde nei.

Det er akkurat som foreldre som nekter å la barna kjøpe Battery, fordi de tror ungene blir koffein-vrak automatisk. Og er man først "på" koffein, går man jo RASKT over til hardere stoffer som Heroin.

7225673[/snapback]

Og det sier gjerne de menneskene som blir helt fra seg om de ikke får morgenkaffen sin.
Lenke til kommentar

Du tror virkelig at du blir skadet av dette stoffet? Da hadde de ikke fått selge det i NY eller LA heller, vet du.

"Neida, vi bannlyser driten ALLE andre steder enn våre to største byer, for det bor jo bare drittsekker i NY og LA uansett, så de kan vi bare forgifte så de dør hele gjengen. Mwohahahah".

Du ser jo selv på den skalaen at det bare er bittelitt mere koffeinholdig enn en standard kopp kaffe. Man havner jo ikke på sykehus av en espresso.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Du ser jo selv på den skalaen at det bare er bittelitt mere koffeinholdig enn en standard kopp kaffe. Man havner jo ikke på sykehus av en espresso.

7226940[/snapback]

Starbucks Grande Coffee er mer enn du hadde klart aa foere i deg. Vi snakker ganske saa stor kopp ;)

7226945[/snapback]

Du får la vær å smake Drikken da. Kanskje du dør. Jeg håper jeg dør når jeg prøver den. :)

Lenke til kommentar
Du tror virkelig at du blir skadet av dette stoffet? Da hadde de ikke fått selge det i NY eller LA heller, vet du.

"Neida, vi bannlyser driten ALLE andre steder enn våre to største byer, for det bor jo bare drittsekker i NY og LA uansett, så de kan vi bare forgifte så de dør hele gjengen. Mwohahahah".

7226940[/snapback]

Jamen, herregud da. La nå gutten få være forsiktig. Hasj er jo trossalt lovlig i Nederland.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tviler paa at den kommer til Norge i det hele tatt, men kommer den blir det vel 18 aars grense.

Har forresten smakt den. Smakte forferdelig, og brant godt og lenge i halsen etter du svelgte det. Jeg drakk ikke nok til aa si om jeg fikk et koffeinrush vel aa merke (Nei, ikke fordi jeg var "redd", men fordi det var rett aa slett vondt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...