Gå til innhold

Cocaine energi drikk!

Mats Danielsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, den energidrikken må prøves. Skal sjekke senere i dag om den er i butikken. Nå har jeg aldri prøvd kokain, men jeg kan jo teste om den er bedre enn andre energidrikker (som jeg sjelden får noen merkbar virkning av).

6919265[/snapback]

Uhm, tror ikke den har kommet til Norge ennå.

Lenke til kommentar
Hm, den energidrikken må prøves. Skal sjekke senere i dag om den er i butikken. Nå har jeg aldri prøvd kokain, men jeg kan jo teste om den er bedre enn andre energidrikker (som jeg sjelden får noen merkbar virkning av).

6919265[/snapback]

6919424[/snapback]

Bosted  Seattle, US
Lenke til kommentar
En kopp/et krus med ordentlig nybrygget kaffe inneholder som regel rundt 150MG koffein såvidt meg er bekjent. Google burde vel si noe mer definitivt. :p

6913791[/snapback]

150 megagram? Det hørtes da grusomt mye ut.

6928378[/snapback]

eller kanskje milligram?

Lenke til kommentar

6919265[/snapback]

6919424[/snapback]

Den har ikke en gang kommet ut her i USA enda. Jeg har i alle fall ikke sett den.

Lenke til kommentar
Den øvre grensen for koffeininnhold i Norge er 150mg/L. Spørs om den enorme dosen er veldig tillatt i Norge da. Red Bull inneholder 320mg/L i utlandet, og om det er enda mer i "Cocaine", ville jeg tro at du ikke får sove på en god stund. :p

(Og de første symptomene på koffeinforgiftning merker du allerede ved 500mg).

6901944[/snapback]

Eh? milligram per liter? "Enorm dose"?

Vanlig kaffe inneholder mye mer koffein enn det... TE har ofte mer enn det.

6912084[/snapback]

Han meinte 320mg/ml. Vanleg kaffe inneheld litt meir koffein. Det er lovleg fordi det ikkje er ein leskedrikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...