longbow Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hva er forskjellen? og hva egner seg best ved brenning av dvd filmer for å se i stua? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg vet ikke forskjellen men har alltid brukt vanlige DVD-R-plater til slikt og annet bruk, funker perfekt det. Hmm.. det er vel ikke piratkopiering dette gjelder? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Forskjellige dvd-spillere takler visst forskjellige dvd-plater, men min kan kun kjøre -r og -rw. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det er ingen forskjell. Bruk det som passer i spilleren/brenneren din. Lenke til kommentar
longbow Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Hmm.. det er vel ikke piratkopiering dette gjelder? ermm.gif Neida, er bare back-up av noen dvd filmer som jeg ikke vil ska gå tapt, og tenkte da å bruke de beste dvd platene, som forhåpentligvis kan benyttes i min dvd spiller i stua..:=) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kjøp + du. Mest vanlig. Størst sjangs for at det funker. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kjøp + du. Mest vanlig. Størst sjangs for at det funker. 6901576[/snapback] - er mest vanlig. Men sjekk dvd-spilleren og dvd-brenneren hva som passer for deg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Kjøp + du. Mest vanlig. Størst sjangs for at det funker. 6901576[/snapback] - er mest vanlig. Men sjekk dvd-spilleren og dvd-brenneren hva som passer for deg. 6903209[/snapback] Jeg har nå produsert to forskjellige DVD'er. Solgte 48 + og 2 - på den ene Solgte 28 + og 1 - på den andre Altså er 76/79 av mine tilfeller + Mange +spillere spiller også -plater. Endret 20. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) ..jeg var overbevist om at - var mest vanlig. dog et søk på google fant 198 000 000 treff på DVD+R og 32 000 000 på DVD-R. Jaja... - er iallefall vanligst hjemme hos meg Endret 20. september 2006 av :chribruu Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Tror Google tolker dvd+r som noe annet enn akkurat det. Hvis du skriver det i gåseøyne får man samme antall treff. I praksis ser det ut til at både - og + tolkes som mellomrom. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ripper opp i dette emne igjen. Jeg må ta backup av diverse dvd filmer som jeg mistenker at platene ikke vil holde, da de er av simpel kvalitet. Filmene er tegne filmer sønnen min ser på i bilen, og de får litt tøff behandling innimellom. Så er spørsmålet igjen, hvilke plater er egnet + eller - plater. Jeg tenkte på å kjøpe noen dual layer plater og det er ikke mange som selger disse, men fant + plater på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå