vbjornevik Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dere vet at dette er en tråd som nesten er 1 år gammel? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Da var kanskje de gamle 9,8hk en nedtrimmet 15hk da, men sånn er det ikke lengre nå vertfall Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dere vet at dette er en tråd som nesten er 1 år gammel? 8949517[/snapback] Nice ^^ Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Dere vet at dette er en tråd som nesten er 1 år gammel? 8949517[/snapback] Jo, men trådstarter posta på den i går og den har vært aktiv de siste ukene så har det egentlig noe å si da? Lenke til kommentar
baat94 Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 No har jeg og morfar skrudd av forgasseren.. der var ingen pakning mellom forgasser og insug. kun ei som låg inni ein kanal eller ka jeg skal kalle det ?!.. når vi skrudde det sammen igjen tok vi på pakningslim, så den ikke skulle suge fask luft. Det føles IKKJE som de er 15-18hk av den mottoren ! treig i reaksjon e den... er det noko anna eg kan gjer ? stille tnninga ? men finst det nokkeå stille den etter ? Lenke til kommentar
HansU Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Når man trimmer motoren må man fylle på et par ekstra prosent olje, og ikke bruke choke hver bidige gang man starter. Tror det er noe med tempraturen og vannkjølingsinnsuget å gjøre, har hørt noe lignanes i allefall! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Når man trimmer motoren må man fylle på et par ekstra prosent olje, og ikke bruke choke hver bidige gang man starter. Tror det er noe med tempraturen og vannkjølingsinnsuget å gjøre, har hørt noe lignanes i allefall! 9311269[/snapback] Hehe, hva i allverden er det du snakker om dette er bare tull..... Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hmm, forste gang jeg har hørt den påstanden Choke skal brukes så man får start på motorn, hvis man klarer å starte den fint uten trenger man ikke bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå