Simkin Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) har lagd en tråd om det her tidligere, men fikk ikke noe svar.. Har slitt litt med små lagg i css, fps er god når jeg begynner å spille, men virker som om den blir redusert når jeg har spilt litt.. ikke mye men litt mistenkte for varmt skjrmkort, men har funnet ut att det ikke har noe med det å gjøre.. her er det rare: når jeg har spilt en stund, la oss si 30-40minutter, å jeg tar stress testen får jeg rundt 145 fps.. men går jeg ut i windows, og rett inn igjen og tar stress testen, er det normalt.. da får jeg 186fps før jeg å begynner å spille, så får jeg også 186fps med den klokkinga jeg kjører på gpu nå.. så jeg regner med det er det riktige.. men hvorfor får jeg så mye mindre rett etter att jeg har spilt?? og har du tenkt å svare, du ser ikke forskjell på 145 og 186fps, så kan du la være.. for det er ikke det som er poenget.. og dere andre som har X1900XT/XTX eller 7900GTX.. når jeg spiller å det er mye folk rundt meg, så detter fps helt ned i 60fps.. er dette normalt? er nok med 4-5 perosner så detter fps merkbart ned.. Endret 20. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Grunnen til at du får mindre FPS når du har spilt en grunn, er sikkert at spillet ikke er så effektivt på å tømme RAM, eller beholder noe i minnet for cache, og det er derfor ikke så rart at du mer FPS om du starter opp CS og går rett inn i stresstesten, med rent og oppryddet minne. Det er ihvertfall det jeg tipper på. Endret 20. september 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Grunnen til at du får mindre FPS når du har spilt en grunn, er sikkert at spillet ikke er så effektivt på å tømme RAM, eller beholder noe i minnet for cache, og det er derfor ikke så rart at du mer FPS om du starter opp CS og går rett inn i stresstesten, med rent og oppryddet minne. Det er ihvertfall det jeg tipper på. noe jeg kan gjøre for å hindre det? programmer etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå