-Petter- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har nettop fått med det portable bredbåndet til ICE, her kan jeg laste ner 2gb i månden uten å betale noe ekstra.. Men alt blir trukket ned på nedlastning.. Msn, surfing osv. så det blir en del mer .. Bare på 2 timer igår oversteg jeg 50 mb uten å laste ned filer Finnes det noen program som fikser at jeg kan laste ned hvor mye jeg vil? Vil ikke sitte med store regninger her :o Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Nei, det gjør ikke det. Vil du laste ned så mye du vil, så skaff deg NetCom Connect. Mye bedre løsning etter min mening. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Kan jeg bruke den portable routeren/modemet jeg har fått fra ICE til Netcom Connect? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vel, ICE bruker CDMA, mens Netcom bruker UMTS. Så du må nok ha et eget kort. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Tenkte litt på å skaffe meg tilgang fra ICE jeg også,da det er fint lite av hva som er tilgjengelig her jeg bor,men likte ikke tanken på å ha en begrensning på hvor mye som blir lasta ned. En måte å begrense det litt på,kan jo være å skru av bildefremvisningen i explorer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) For de fleste er 3G en langt bedre løsning enn bredbånd fra ICE. ICE passer kanskje greit for de som surfer litt på hytta? Endret 20. september 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 For de fleste er 3G en langt bedre løsning enn bredbånd fra ICE. ICE passer kanskje greit for de som surfer litt på hytta? 6902992[/snapback] ICE er nice, men skulle ikke vært spærre på nedlastingen.. men har hørrt at til jul / etter jul skal de bygge ut og fjerne sperren Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Bygge ut må de vel gjøre, for dekningen er visst langt unna den gamle NMT dekningen som ble snakket om! Fjerner de nedlastingssperren så blir det nok aktuelt for flere skulle man tro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå