mad-hatter Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg startet et emne her for litt siden hvor jeg fikk tips til hvilken komponentkabel jeg burde kjøpe. Vel, nå har jeg kjøpt den men det viste seg at DVD-spilleren ikke har komponent-inngang! Jeg antok at den hadde det siden den var ganske ny og siden alle andre spillere jeg har sett på har hatt det. Nå kunne jeg sikkert bare kjøpt en ny billig spiller med komponent-inngang, men det er ikke så enkelt. Med DVD-spilleren fulgte det nemlig med et ganske bra surround-anlegg (8 høytalere tilsammen), og i bruksanvisningen står det at jeg ikke bør bruke anlegget på en annen forsterker enn DVD-spilleren. Dessuten har jeg ikke klart å finne en DVD-spiller på nettet med så mange innganger til surround-anlegg (ingangene er i 8 forskjellige farger). Kan noen gi meg råd om hva jeg burde gjøre? Burde jeg kjøpe både ny DVD-spiller og surround eller finnes det noen typer overganger/adaptere jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Tja regner med at du har kjøpt deg et alt i et kinopakkeløsning eller? DU kan jo altids returnere component kabelen hvis pakken er uåpnet. Endret 20. september 2006 av Wooho Lenke til kommentar
mad-hatter Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Jeg kjøpte komponent-kabelen en god stund etter at jeg kjøpte DVD-spilleren og surround anlegget. Men jeg har ikke lyst til å sende tilbake komponent-kabelen... den ser så kul ut (og jeg vil ha bra bildekvalitet!) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Så det er ikke et alt i et kinopakke noe som dette, men seperate komponenter? Lenke til kommentar
mad-hatter Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg kjøpte først et hjemmekino-anlegg og så komponent-kabelen... som ikke passet. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå