Sweet Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei. Solgte for en stund siden mitt 9600Pro PowerColor kort til en kompis. Satte det i og monterte, men til min store overaskelse så får jeg ikke skjermbilde... står bare "cannot display this vidoe mode". damaskinen det er snakk om er en Dell Dimension 4600 Riktignok gjelder dette kun for starten. sånn ca etter at den har gått forbi windows loadingen, så kommer det skjermbild. det er kun under post og windows load som ligger bak "cannot display this video mode" Prøvde med et PowerColor Radeon 9800XT og da fikk jeg bilde fra første stund. Kan det ha noe med driver innstillinger eller PAL/NTSC jummperen på kortet å gjøre? Eventuelt at jeg bare må prøve DVI kabel istedenfor VGA? Håper på raskt svar //Sweet™ Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 proev 9600 kortet i en annen maskin eller paa en annen skjerm.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 det har jeg gjort.. jeg får bilde med en gang i min maskin. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 med en annen skjerm da paa hans pc da? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 blir litt vanskelig ettersom de bruker samme skjerm på alle masknioene i huset.... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Dersom dette kortet krever at du kobler til en ekstra strømkabel, slik som f.eks en molex-kabel for harddisk, sjekk om det er strøm i denne kabelen du benytter til skjermkortet i maskinen hvor kortet streiker. Endret 21. september 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 nei det er ingen strøm kabel som trengs til 9600 kortet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå