Spragleknas Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) - slettet - vær advart! Endret 20. september 2006 av Okay Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Quoting er jo ikke godt nok bevis. Lol. :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvorfor skulle jeg ha nummer/adresse liggende? Jeg har ingen oversikt over det, men Okay har det jo.Smartypants, jeg mente jo Okay, og ikke deg. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kan noen gi et kort summary av hva som har skjedd? Tullebukken sletta jo alle innlegg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Stenger denne threaden. Den har intet for seg i det hele tatt. Ta kontakt med forumstyret og få IP-adresse til vekommende for navn ol. Offentlig uthenging er ikke veien å gå. La det gå via de som drifter siden og ikke på denne måten. Skjuler de innlegg som har blitt laget i denne threaden også for det har intet for seg å ha denne threaden levende., Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg