Dewil Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg har et Sapphire crossfire 3200 adv. som jeg ikke får endret cpu volt til over 1.400V noen som veit om hva jeg kan gjøre med problemet?? cpu er en amd 64 x2 4400. har også et problem at jeg ikke finner mulighet til å endre spenningen på ram brikkene.. på forhånd takk. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg har et Sapphire crossfire 3200 adv. som jeg ikke får endret cpu volt til over 1.400V noen som veit om hva jeg kan gjøre med problemet?? cpu er en amd 64 x2 4400.har også et problem at jeg ikke finner mulighet til å endre spenningen på ram brikkene.. på forhånd takk. 6901151[/snapback] Du får nok ikke endret cpu volt til mer enn 1,4V fordi kortet ikke takler mer... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 Du var vel lur ja... da Tror jeg ikke produsenten hadde satt mulighet i bios til å styre den opp til 1.550V. dessuten er det ikke snakk om stor økning av spenningen heller.. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Du var vel lur ja... da Tror jeg ikke produsenten hadde satt mulighet i bios til å styre den opp til 1.550V. dessuten er det ikke snakk om stor økning av spenningen heller.. 6907880[/snapback] For å være mere lur: Biosen kan stilles høyere ja, men det tilsier ikke at kortet takler det. Biosen er produsert av en annen fabrikant enn den som har lagd kortet. Smartass... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. september 2006 Forfatter Del Skrevet 21. september 2006 fantastisk kanskje jeg får finne loddebolten eller lignende.. takker for svar.. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Prøv og øk spenningen til kun 1.35V og så øk +0.xxV for og få den høyere. Stille spenning på ram tror jeg ligger der Minne timmings stilles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå