Gå til innhold

HW-Lan 06: Småprat rundt hw-lan

-Redhead-

Anbefalte innlegg

Kennethdammyr har jo vært der, hva skjer med filmen? Har den blitt vist, skal den vises?

7022346[/snapback]

Etter hva jeg har fått med meg skal den vises. Lurer på om de skulle legge til en del fra LANet her.

Han var i hvertfall på jakt etter noe å åpne opp redigeringsprogrammet hans i stad.

7022753[/snapback]

Kenneth henta hos meg. Han holder vel på nå hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen hyggelige nerder her som kan låne meg en film?

Dere kan få DVDmappa mi med masse simpsons og matrix (lovlige!) som forsikring på at jeg ikke stikker av med DVDen deres (så er det jo andre metoder, men de bør vel neppe nevnes på dette forumet... eller er det egnetlig lov som privatbruk bare men ikke sprer det på nettet :hmm: )

Uansett så skjeder jeg meg no helt grenseløst her så den som kommer til min unnsetning skal få en burn hvis ikke kantina er stengt evt. i morra...

Lenke til kommentar
Er det noen hyggelige nerder her som kan låne meg en film?

Dere kan få DVDmappa mi med masse simpsons og matrix (lovlige!) som forsikring på at jeg ikke stikker av med DVDen deres (så er det jo andre metoder, men de bør vel neppe nevnes på dette forumet... eller er det egnetlig lov som privatbruk bare men ikke sprer det på nettet :hmm: )

Uansett så skjeder jeg meg no helt grenseløst her så den som kommer til min unnsetning skal få en burn hvis ikke kantina er stengt evt. i morra...

7023583[/snapback]

Låne deg en DVD-film?

Lenke til kommentar

Jeg savner et bedre "vanntilbud" jeg orker virkelig ikke å kjøpe en cola for 20 kroner hver gang jeg er tørst, dee hadde noen 20 literstønner med vann men det er ikke sjangs i havet at en spinkel kar som meg kan løfte den, manøvrere den og holde på en flaske uten å søle, skulle vært sånn kork som det er på vinbokser, da hadde det vært enkelt. Nå er eneste mulighet cola eller meny-.-

Endret av Iver.
Lenke til kommentar
*forvirret* går og legger meg litt nedpå istedet...

7023645[/snapback]

Eyh! Jeg vil ha Burn.

Du kan få en film på DC?

7023660[/snapback]

hvis jeg får vite hva dc er...

Iver. jeg savner ordentligmattilbud, magen min er helt skrudd akkuratt nå Oo

Lenke til kommentar

Kjip musikk IMO. Liker generelt sett ikke stilen, men det var heller ikke det verste jeg har hørt. Det hørtes iallefall ikke så "mainstream" ut.

Få på noe Tom Waits nå. Eller Ulver - Kveldssanger! For de gode tingene må deles med felleskapet :ph34r:

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...