Khalifen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kennethdammyr har jo vært der, hva skjer med filmen? Har den blitt vist, skal den vises? 7022346[/snapback] Etter hva jeg har fått med meg skal den vises. Lurer på om de skulle legge til en del fra LANet her. Han var i hvertfall på jakt etter noe å åpne opp redigeringsprogrammet hans i stad. 7022753[/snapback] Kenneth henta hos meg. Han holder vel på nå hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva faen gjør de bråkebøttene på scenen nå??("rappere"?) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva faen gjør de bråkebøttene på scenen nå??("rappere"?) 7023055[/snapback] huff ja, tenkte nettopp på det samme.. Mye bra rap der ute og hw-lan har fått tak i de dessidert værste Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det noen hyggelige nerder her som kan låne meg en film? Dere kan få DVDmappa mi med masse simpsons og matrix (lovlige!) som forsikring på at jeg ikke stikker av med DVDen deres (så er det jo andre metoder, men de bør vel neppe nevnes på dette forumet... eller er det egnetlig lov som privatbruk bare men ikke sprer det på nettet ) Uansett så skjeder jeg meg no helt grenseløst her så den som kommer til min unnsetning skal få en burn hvis ikke kantina er stengt evt. i morra... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det noen hyggelige nerder her som kan låne meg en film?Dere kan få DVDmappa mi med masse simpsons og matrix (lovlige!) som forsikring på at jeg ikke stikker av med DVDen deres (så er det jo andre metoder, men de bør vel neppe nevnes på dette forumet... eller er det egnetlig lov som privatbruk bare men ikke sprer det på nettet ) Uansett så skjeder jeg meg no helt grenseløst her så den som kommer til min unnsetning skal få en burn hvis ikke kantina er stengt evt. i morra... 7023583[/snapback] Låne deg en DVD-film? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg kan låne deg en på DC Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 *forvirret* går og legger meg litt nedpå istedet... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 *forvirret* går og legger meg litt nedpå istedet... 7023645[/snapback] Eyh! Jeg vil ha Burn. Du kan få en film på DC? Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg savner et bedre "vanntilbud" jeg orker virkelig ikke å kjøpe en cola for 20 kroner hver gang jeg er tørst, dee hadde noen 20 literstønner med vann men det er ikke sjangs i havet at en spinkel kar som meg kan løfte den, manøvrere den og holde på en flaske uten å søle, skulle vært sånn kork som det er på vinbokser, da hadde det vært enkelt. Nå er eneste mulighet cola eller meny-.- Endret 7. oktober 2006 av Iver. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 De gir deg vann i kantina om du spør. Lunkent vann, men det funker... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 *forvirret* går og legger meg litt nedpå istedet... 7023645[/snapback] Eyh! Jeg vil ha Burn. Du kan få en film på DC? 7023660[/snapback] hvis jeg får vite hva dc er... Iver. jeg savner ordentligmattilbud, magen min er helt skrudd akkuratt nå Oo Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 De gir deg vann i kantina om du spør. Lunkent vann, men det funker... 7023710[/snapback] det har jeg gjort to ganger, lunket begge gangene Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 hvis jeg får vite hva dc er... Iver. jeg savner ordentligmattilbud, magen min er helt skrudd akkuratt nå Oo 7023724[/snapback] DC Gief me a Burn! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) ooh, så smart *stikke til kantina* men du får den ikke før jeg har fått fila... noooo, det er stengt!! Men du kan få i morra Endret 7. oktober 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ooh, så smart*stikke til kantina* men du får den ikke før jeg har fått fila... 7023837[/snapback] Hva vil du ha da? Logg på MSN. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvasomhelst, men de har ikke burn... du kan få cola istedet:P Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Kul musikk nå ^^ Var digg å sitte på høytalerne Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Kjip musikk IMO. Liker generelt sett ikke stilen, men det var heller ikke det verste jeg har hørt. Det hørtes iallefall ikke så "mainstream" ut. Få på noe Tom Waits nå. Eller Ulver - Kveldssanger! For de gode tingene må deles med felleskapet Endret 8. oktober 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er ingen våkne rundt her eller? Hva skjer? Jeg er trøtt og skulle ønske jeg sov lenger i dag.. bahh Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har døgnet \o/ Men jeg er hjemme i Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg