SWAT dude... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 vet. skulle sikkert ha inn ett fly Spiller mest bf2 nå. Lasta ned CoD 1 og laster ned Just Cause så jeg får noe annet og spille ogsp. er gått litt lei av 1.6 og CSS går litt rundt å ser på andre som spiller. Så noen sykt gode 1.6 spillere igår. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg fryser.. det er veldig kaldt og jeg er kvalm og sulten Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ble det noe roping i natt da? På irc-kanalen tror jeg folk ble enige om å rope "jarra". Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Arne!! Mange som ropte det, fått med meg at folk hadde det veldig morro med det på TG Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Huff, ropte folk virkerlig "Arne" Det skal da ikke bli helt som TG dette lanet, syns det kunne vært noe "eget" som ble ropt på lanet jeg. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 HEr har vi sånne store dører i hver side av hangaren og når dem skal åpne de begynner det og pipe og en lampe begynner og lyse Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er litt spent på stemningen jeg, virker rett og slett litt for stille der. Er folk happy for å være på lanet, eller er det mer sånn: "Her skal jeg ikke til neste år i alle fall" eller slik: "Her må jeg neste år og!", eller: "Kanskje jeg skal ta turen innom neste år også". Jeg håper jo at folk er fornøyde med lanet, så det blir arrangert igjen til neste år, så jeg kan komme. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 nei stille er det ikke, hele tiden noe som skal skryte av anlegget sitt så de spiller masse stygg tekno Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Alt har vært perfect hittil. Alt funker som det skal, kanskje det var litt tungvindt innsjekkingssystem, men det funket jo. Ellers er det digg her utenom at det kunne vært som sagt før, litt varmere. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 sitter her aliene på rekka så jeg har egen switch går drit fort Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 http://www.nrk.no/lan2006/ Kan jeg se deg på streamen? ^^ Forøvrig ble spørsmålet stilt før musikken kom på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 sitter her aliene på rekka så jeg har egen switch går drit fort 7004689[/snapback] Er ikke det ganske så kjedelig? Lenke til kommentar
noriNco Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Den musikken som har blitt spilt så høyt er sinnsyk kjip! Ellers er LANet gooodie Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja huff, den musikken er så fæææl Men rammstein og Geto boys er jo bra da.. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Musikker er no drit ja... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jess, endelig ble det kjørt igang litt David Hasselhoff Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Alltid like gøy å gå på do. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 doene kunne trengt seg en dusj Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Doene her er nasty... Btw, hvordan kommer jeg meg til nærmeste butikk? Har fortsatt bare drukket en halv liter cola på 24 timer, så jeg begynner å bli tørst igjen... Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 de spiller rosa helikopter :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg