Gå til innhold

HW-Lan 06: Småprat rundt hw-lan


-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja skyld på kameraten din du, men jeg tviler på at du får vite om det her på forumet :( skulle gjerne hatt en selv.... ellers går det ann å bruke hamachi istedet. HAr satt opp en hamachi server men kan ikke fortelle deg hva den heter for da bryter jeg sikkert forumt regler.....

 

EDIT: du sitter forresten veldig nærme meg :) sitter på table 18 seat 51, helt aleine :(

Endret av hailgodset91
Lenke til kommentar
ja skyld på kameraten din du, men jeg tviler på at du får vite om det her på forumet :( skulle gjerne hatt en selv.... ellers går det ann å bruke hamachi istedet. HAr satt opp en hamachi server men kan ikke fortelle deg hva den heter for da bryter jeg sikkert forumt regler.....

 

EDIT: du sitter forresten veldig nærme meg :) sitter på table 18 seat 51, helt aleine :(

7003553[/snapback]

Send han en PM da vel :p

Da sitter du nærme meg også :D

Lenke til kommentar

Er det lanet her cursed? En pc jeg bygde og klokka for kameraten ved siden av meg får akutt blåskjerm med en gang, og han sender den over til meg :hrm: . Jeg styrer med alle biosinstillinger og ingen forskjell, så ble reformat, og han mista 2 uker med lekser :green: . Så blir jeg kommandert drept i BF2, jeg blir kicka og skjermen blir svart. Windows booter aldri igjen... Ble reformat på meg også, og hvis det skjer en jævla ting til med pcene blir det uoffisiell verdensrekord i pc-kasting :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...