Gå til innhold

HW-Lan 06: Småprat rundt hw-lan


-Redhead-

Anbefalte innlegg

det er vannkokere ett eller annet sted. det samme med vann. gå i info-standen midt i hangaren og spør

7001612[/snapback]

 

For the love of god! Jeg gikk og spurte i infoen nå, og fikk beskjed om at det ikke er noe vann tilgjengelig før i morgen!? :mad: Tok ikke med meg noe som helst drikke jeg, satset på å bare drikke vann... Noen andre steder jeg kan hente vann?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er vannkokere ett eller annet sted. det samme med vann. gå i info-standen midt i hangaren og spør

7001612[/snapback]

 

For the love of god! Jeg gikk og spurte i infoen nå, og fikk beskjed om at det ikke er noe vann tilgjengelig før i morgen!? :mad: Tok ikke med meg noe som helst drikke jeg, satset på å bare drikke vann... Noen andre steder jeg kan hente vann?

7002008[/snapback]

Det er i situasjoner som dette man tigger noe og drikke av sidemannen. (Hvorfor i helvete tok du ikke med noe og drikke)
Lenke til kommentar
det er vannkokere ett eller annet sted. det samme med vann. gå i info-standen midt i hangaren og spør

7001612[/snapback]

 

For the love of god! Jeg gikk og spurte i infoen nå, og fikk beskjed om at det ikke er noe vann tilgjengelig før i morgen!? :mad: Tok ikke med meg noe som helst drikke jeg, satset på å bare drikke vann... Noen andre steder jeg kan hente vann?

7002008[/snapback]

På dassen :sick:

Herre min hatt for noen dasser.

Lenke til kommentar
(Hvorfor i helvete tok du ikke med noe og drikke)

7002032[/snapback]

Hadde ikke plass :p

 

*lete etter noe å drikke*

 

EDIT: Tok det egentlig for gitt at det var vann der! Doene var lite delikate, gidder ikke ta vann der...

7002254[/snapback]

Snakk om og være skyld i egen ulykke.

7002295[/snapback]

:dontgetit:

7002313[/snapback]

Alle har plass til en ekstra 0.5 liter med vann.
Lenke til kommentar
Noen butikk eller bensinstasjon i nærheten som fortsatt er åpen?

7002523[/snapback]

Er vel Meny som er nærmeste. Til 23.00 tror jeg :p

 

 

Jogge? Not for this guy :ph34r:

7002446[/snapback]

Etter å sitte stille så lenge så tror jeg det skal gjøre godt med et par kilometers joggetur.

 

Er noen med?

7002459[/snapback]

jeg er med

7002529[/snapback]

Oki, når da?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...