Gå til innhold

problemer med komplett


Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd i over 2 uker å fått noe ut av suporten på hvordan jeg skal sende en defekt PC som komplett sat sammen til meg tilbake for reprasjon, men har nå enda ikke fått det til!. jeg bare lurer på hva jeg skal gjøre, har nå vert i 2 uker uten den datamaskinen som jeg bruker.

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå prøvd i over 2 uker å fått noe ut av suporten på hvordan jeg skal sende en defekt PC som komplett sat sammen til meg tilbake for reprasjon, men har nå enda ikke fått det til!. jeg bare lurer på hva jeg skal gjøre, har nå vert i 2 uker uten den datamaskinen som jeg bruker.

 

Takker for alle svar.

6901073[/snapback]

 

 

Du har vel fått et returnr?

 

så sender du det i en pakke til komplett.

Lenke til kommentar
Jeg har nå prøvd i over 2 uker å fått noe ut av suporten på hvordan jeg skal sende en defekt PC som komplett sat sammen til meg tilbake for reprasjon, men har nå enda ikke fått det til!. jeg bare lurer på hva jeg skal gjøre, har nå vert i 2 uker uten den datamaskinen som jeg bruker.

 

Takker for alle svar.

6901073[/snapback]

 

 

Du har vel fått et returnr?

 

så sender du det i en pakke til komplett.

6901484[/snapback]

 

nix har ikke fått noe ut av komplett! jeg sender den tilbake på reklamasjonen med å da skal jeg ikke betale porton heller

Lenke til kommentar

Hei,

 

Hvis man ikke har fått svar på en mail i løpet av 2 uker, så har det alltid (og uten unntak) skjedd noe galt. Enten i vår ende (jada, vi er fortsatt mennesker) eller i din ende (det samme gjelder nemlig deg). Normal svartid på mail hos oss måles i minutter, ikke i dager eller uker.

 

Anbefaler følgende:

 

1) Sjekk spam-filteret ditt. Av erfaring vet vi at det er svært sannsynlig at løsningen ligger her...

2) Les informasjonen på Infoside ved retur av PC-er

3) Send en ny mail til [email protected] og gi de 4 arbeidstimer på å svare (altså på dagtid).

4) Hvis ingenting av dette fungerer, send meg en PM så skal vi få fikset det asap.

 

Hvis du er av den utålmodige typen, gå rett til punkt 4 :) Da må du bare huske på at du sannsynligvis får problemer med spam-filteret på nytt.

 

PS. Ovennevnte gjelder dersom det er en PC vi har produsert, hvis det er "selvbygg" gjelder egne regler (jada, vi er da litt byråkratiske)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...