Calaio Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har akkurat fått meg N73 og er sånn passe fornøyd. Har oppdaget noen mangler og håper på hjelp til følgende: Når jeg har lastet ned e-post og markert dem som lest, får jeg ikke slettet dem. Når jeg prøver får jeg valg slette fra telefon eller slette fra telefon og server. Hver gang jeg prøver begge alternativene blir jeg kastet ut av innboksen og havner i menyen. Noen som har hatt tilsvarende problemer? Til slutt et tåpelig spørsmål: Som tidligere Ericsson eier er jeg litt grønn på Nokia. Jeg finner ikke hvor jeg aktiverer automatisk tastelås. Det står ikke i manualen heller. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Heisann. Jeg lastet ned Flurrymail i går. Det er jo glimrende. Mye kjappere enn det innebygde epostprogrammet, og sletting av mail er kjempelett. Man kan blokkere og masse annet. Jeg har Nokia 6233, men dette kan brukes på alle mobiler med Java, og finnes også i egen versjon for symbian. Kan lastes ned her: http://www.flurry.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå