Snuggis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skal kjøpe meg ny skjerm, men jeg lurte på om jeg burde kjøpe widescreen eller vanlig LCD skjerm? Her er skjermene jeg har sett på: Widescreen Vanlig LCD Skjermen skal brukes for det meste til spill, men av og til litt film... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Må bare si at widescreen er genialt, omtrent alle nyere spill støtter det og det er morsommere å se serier/filmer på skjermen. At widescreen er fremtiden er også en fordel, blant annet i bærbare skal det nå bli standard med wide.. PS: ingen av de skjermene hadde blitt mitt valg, se heller på skjem som har DVI med HDCP så er du mer klar for Vista.. Endret 20. september 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Må bare si at widescreen er genialt, omtrent alle nyere spill støtter det og det er morsommere å se serier/filmer på skjermen. At widescreen er fremtiden er også en fordel, blant annet i bærbare skal det nå bli standard med wide.. 6901071[/snapback] Takk for hjelpa! Du nevnte noe med at nyere spill støtter widescreen. Hvordan gjelder dette for Battlefield 2? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Spiller ikke BF2 selv men såvidt jeg forstår så kan man stille til widescreen der.. Lurer på om det ikke gikk i innstillingene og man må redigere en fil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå