DilliMusic Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hehey trenger litt hjelp. rock og slikt har jeg blitt en mini fan av i det siste. men økonomien min er ikke helt på topp etter å ha kjøpt litt utstyr. det jeg lurer på er er det noen gratis vst/programmer som har en fin el gitar lyd? tenker på noe av det som går i sangene til 3 doors down, green day. blink 182 og den type. det som går i refrenget. og så lurer jeg på om det er noen vst/programmer som har en fin kassegitar lyd. helst gratis for er ikke så rik for tiden Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 reason 3.0 har jo rimelig fete kassegitarting da! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 reason 3.0 har jo rimelig fete kassegitarting da! 6903447[/snapback] ac guitar i reason er grei men litt for tung. vil ha en mer "clean" lyd. er noen andre gitar lyder og men tenker på noe som er mest mulig lik den i virkeligheten. har jeg bare oversett en bra ac guitar? men den heavygtr suger i reason syns jeg da. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 reason 3.0 har jo rimelig fete kassegitarting da! 6903447[/snapback] ac guitar i reason er grei men litt for tung. vil ha en mer "clean" lyd. er noen andre gitar lyder og men tenker på noe som er mest mulig lik den i virkeligheten. har jeg bare oversett en bra ac guitar? men den heavygtr suger i reason syns jeg da. 6903807[/snapback] tenkte mer på denne her sampler greia jeg.. husker ikke hva den heter men den saken du kan laste ned samples til og så stille tuning og tempo på dem.. ligger sikkert mye fete gitarrifs ute der.. Lenke til kommentar
duottar Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Native instruments Guitar rig? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 hehey trenger litt hjelp. rock og slikt har jeg blitt en mini fan av i det siste. men økonomien min er ikke helt på topp etter å ha kjøpt litt utstyr. det jeg lurer på er er det noen gratis vst/programmer som har en fin el gitar lyd? tenker på noe av det som går i sangene til 3 doors down, green day. blink 182 og den type. det som går i refrenget. og så lurer jeg på om det er noen vst/programmer som har en fin kassegitar lyd. helst gratis for er ikke så rik for tiden 6901023[/snapback] Høres interesant ut, men hva er det du mener? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Native instruments Guitar rig? 6915351[/snapback] den er bra den. hvis du har en gitar. hehe vil ha noe virtualt. hva syns de som hører på rock om slayer i fl studio? Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hvis du kjører slayer gjennom native instruments guitar rig så vil du få fet lyd som høres ut som en ekte el-gitar. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 aha men får jeg ikke lyden fra fl studio ogpå da a? må kansje ordne den native.... og skjekke åssen den funker. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 hvordan får jeg det til å funke med fl studio slayeren? får det ikke til jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå