Gå til innhold

el gitar og kassegitar virtualt

DilliMusic

Anbefalte innlegg

hehey

trenger litt hjelp. rock og slikt har jeg blitt en mini fan av i det siste. men økonomien min er ikke helt på topp etter å ha kjøpt litt utstyr. det jeg lurer på er er det noen gratis vst/programmer som har en fin el gitar lyd? tenker på noe av det som går i sangene til 3 doors down, green day. blink 182 og den type. det som går i refrenget. og så lurer jeg på om det er noen vst/programmer som har en fin kassegitar lyd.

helst gratis for er ikke så rik for tiden :p:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
reason 3.0 har jo rimelig fete kassegitarting da!

6903447[/snapback]

ac guitar i reason er grei men litt for tung. vil ha en mer "clean" lyd. er noen andre gitar lyder og men tenker på noe som er mest mulig lik den i virkeligheten. har jeg bare oversett en bra ac guitar? men den heavygtr suger i reason syns jeg da.

Lenke til kommentar
reason 3.0 har jo rimelig fete kassegitarting da!

6903447[/snapback]

ac guitar i reason er grei men litt for tung. vil ha en mer "clean" lyd. er noen andre gitar lyder og men tenker på noe som er mest mulig lik den i virkeligheten. har jeg bare oversett en bra ac guitar? men den heavygtr suger i reason syns jeg da.

6903807[/snapback]

tenkte mer på denne her sampler greia jeg.. husker ikke hva den heter men den saken du kan laste ned samples til og så stille tuning og tempo på dem.. ligger sikkert mye fete gitarrifs ute der..

Lenke til kommentar
hehey

trenger litt hjelp. rock og slikt har jeg blitt en mini fan av i det siste. men økonomien min er ikke helt på topp etter å ha kjøpt litt utstyr. det jeg lurer på er er det noen gratis vst/programmer som har en fin el gitar lyd? tenker på noe av det som går i sangene til 3 doors down, green day. blink 182 og den type. det som går i refrenget. og så lurer jeg på om det er noen vst/programmer som har en fin kassegitar lyd.

helst gratis for er ikke så rik for tiden :p  :p

6901023[/snapback]

Høres interesant ut, men hva er det du mener? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...