Gå til innhold

trenger hjelp til musikk (metal)

Fanta4free

Anbefalte innlegg

hei jeg liker grupper som godsmack, rammstein, in flames, children of bodom, soilwork, breaking benjamin den stilen der når det gjelder metal ikke sant.

Så vill jeg begyne med og høre på en nye gruppe som har liksom mye av musikk stilen av den typen der da.... er det noen som har noen grupper de kan anbefale til meg?

jeg er ikke så veldig glad i death and black metal liksom så ikke kom med sånne grupper da men håper jeg får noen bra grupper av dere da! da hadde jeg blit glad vettu.

komentere grupper sånn ettervert vis folk kommer med noen gode grupper vettu.....

"metal 4 life" :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Disarmonia mundi (Vokalisten til Soilwork er med)

DER JA! :dribble:

takk for tipset.. aldrig hørt om disse før nå.. har alt av soilwork, å så lenge vokalisten der er med, så måtte det jo være bra.. å det var det å :w00t:

fett!

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Disarmonia mundi (Vokalisten til Soilwork er med)

DER JA! :dribble:

takk for tipset.. aldrig hørt om disse før nå.. har alt av soilwork, å så lenge vokalisten der er med, så måtte det jo være bra.. å det var det å :w00t:

fett!

6913234[/snapback]

Bare hyggelig! :)

Hvis du liker "Speed" Strid kan du jo også sjekke ut Coldseed og Terror 2000. Syns dog de ikke kan måle seg med Soilwork eller Disarmonia Mundi!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Bare hyggelig! smile.gif

Hvis du liker "Speed" Strid kan du jo også sjekke ut Coldseed og Terror 2000. Syns dog de ikke kan måle seg med Soilwork eller Disarmonia Mundi!

dette går uten tvil helt i toppen på lista mi sammen med Soilwork og In Flames..

tror jeg har hørt Terror2000 såvidt, Coldseed har jeg ikke hørt..

men nå skal jeg nyte Disarmonia Mundi :w00t:

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...