Fanta4free Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hei jeg liker grupper som godsmack, rammstein, in flames, children of bodom, soilwork, breaking benjamin den stilen der når det gjelder metal ikke sant. Så vill jeg begyne med og høre på en nye gruppe som har liksom mye av musikk stilen av den typen der da.... er det noen som har noen grupper de kan anbefale til meg? jeg er ikke så veldig glad i death and black metal liksom så ikke kom med sånne grupper da men håper jeg får noen bra grupper av dere da! da hadde jeg blit glad vettu. komentere grupper sånn ettervert vis folk kommer med noen gode grupper vettu..... "metal 4 life" Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vet ikke hvor mye de passer inn men gir nå noen anbefalinger: System of a down AFI Arcturus Deathstars Dark Tranquility Fear factory Korn Opeth Pain Soulfly White/Rod Zombie Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 likte godt "Dark Tranquility" da kanskje vi skal skaffe oss noe av de, søker på youtube etter musikk videoer vettu til sanger takk skal du ha Lenke til kommentar
maskot Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Metallica FTW!11!1! Endret 20. september 2006 av maskot Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 likte godt "Dark Tranquility" da kanskje vi skal skaffe oss noe av de, søker på youtube etter musikk videoer vettu til sanger takk skal du ha 6901051[/snapback] Både Dark Tranquility og Deathstars pleier å falle i smak hos Rammstein fans (Spesielt Deathstars).. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Deathstars er morsomt. Drink the cyanide! Sjekk ut Filter. Ikke så hardt, men good musikk. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 hørt Mnemic? de har en del tøft Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 El caco og Slipknot. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dark Tranquillity Lilitu Insomnium Arise Before The Dawn Disarmonia mundi (Vokalisten til Soilwork er med) Divercia Eternal Tears Of Sorrow At The Gates Since The Day Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 At The Gates (Slaughter of the Soul!) Opeth Insomnium Dimmu Borgir Metallica (de gamle) Kamelot System of a Down Tömmermenn Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Usikker på om dette passer,men du kan kanskje prøve noen av disse.. - Beseech - The 69 Eyes - Annihlator - Crematory - Bal-Sagoth.. Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I forhold til in flames vil jeg hvertfall anbefale Trivium. Men til andre folk test ut Testament, go dgammel trash som låter ballefett Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Dark TranquillityLilitu Insomnium Arise Before The Dawn Disarmonia mundi (Vokalisten til Soilwork er med) Divercia Eternal Tears Of Sorrow At The Gates Since The Day 6905905[/snapback] Her har du sinnsykt mye bra. Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 glemte å nevne imperanon, grisefett band Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) At The Gates (Slaughter of the Soul!) 6908687[/snapback] *elsk * Edit: Foresten, prøv ut Leeway! Dødsbra Hardcore/metal/crossover. Begynn med Albummene Born to expire og EP-en Open mouth kiss. Endret 21. september 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Disarmonia mundi (Vokalisten til Soilwork er med) DER JA! takk for tipset.. aldrig hørt om disse før nå.. har alt av soilwork, å så lenge vokalisten der er med, så måtte det jo være bra.. å det var det å fett! Endret 21. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Disarmonia mundi (Vokalisten til Soilwork er med) DER JA! takk for tipset.. aldrig hørt om disse før nå.. har alt av soilwork, å så lenge vokalisten der er med, så måtte det jo være bra.. å det var det å fett! 6913234[/snapback] Bare hyggelig! Hvis du liker "Speed" Strid kan du jo også sjekke ut Coldseed og Terror 2000. Syns dog de ikke kan måle seg med Soilwork eller Disarmonia Mundi! Endret 21. september 2006 av qweac Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Bare hyggelig! smile.gif Hvis du liker "Speed" Strid kan du jo også sjekke ut Coldseed og Terror 2000. Syns dog de ikke kan måle seg med Soilwork eller Disarmonia Mundi! dette går uten tvil helt i toppen på lista mi sammen med Soilwork og In Flames.. tror jeg har hørt Terror2000 såvidt, Coldseed har jeg ikke hørt.. men nå skal jeg nyte Disarmonia Mundi Endret 21. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Windir er SVARTE natta.. men det liker du om du er katolikk eller satanist Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Woot! noen nevnte Kamelot <3 I samme genren har vi: Masterplan og Dream Evil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå