akristina92 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei. Har forferdelig vondt i halsen nå, det føles som om hele halsen har hovnet opp. Det svir litt hele tiden, og det gjør ganske vondt å svelge. Har hatt det siden i går kveld, og det går nok over snart, men jeg vil jo selvfølgelig ha noen tips til hvordan jeg kan få det bort fortere. Er det noen her som har noen gamle kjerringråd, eller supermedisin som finnes i hver krink og krok, så post det her! Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Sett reklamen med han som har vondt i halsen? Han med dokka på fanget? Akkurat Halsdrops Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Coca Cola har en lindrende effekt i halsen dog gjør deg ikke fortere frisk Endret 20. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 En skje (eller fler) med honning er "The shit" mot halsonde! Kan ogå prøves med varm melk 1 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Anbefaler deg og la en lege ta en titt på halsen din. Du har nok fått halsbetennelse som du bør få noe penicillin for. Selv gitt jeg med halsbetennelse noen dager uten og oppsøke lege og klarte til slutt ikke og drikke eller spise noe. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Noe jeg gjør når jeg har vondt i halsen er å ta 1 ts. salt også rører jeg det ut i et glass vann. Der etter gurgler jeg det, også spytter jeg det ut (anbefales ikke å svelge det). For min del så lindrer dette halsen i ca. 6 timer, den vonde smaken varer 10-15 minutter. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) ahh, pencilin er for homser og pyser! ta deg en real løpetur ute i natt, så tenker jeg det blir bedre om et par uker... eller pøs på med spiritus i kveld, så kjenner du ikke en døyt, og i morra har du andre ting å tenke på (dette er IKKE en oppfordring til uvettig bruk av rusmidler, og unertegnende fraskriver seg ALT ansvar for hva som måtte skje på bakgrunn av tidligere uttalelser) edit: jeg syntes ejg traff spikeren på hodet med pencilin-greia at jeg setter den i signaturen min til fordel for min pro-israel-video Endret 22. september 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sov med skjerf på, det funker supert Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ta deg et glass cognac, funker alltid Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 varm melk med honning hjelper alltid Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Oralsex (du utfører på en gutt) skal hjelpe - eller? Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Sov med skjerf på, det funker supert 6923214[/snapback] Det gjorde jeg en gang, funka utrolig bra. Har jeg vært deg hadde jeg hivd innpå et par seksinger med Mjød Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Honning og TE gjør underverker for meg.. Ingenting er som å sette seg med en god kopp te foran tv Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Fisherman's friend er vel en klassiker Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fisherman's friend er vel en klassiker 6923918[/snapback] Vel å merke den du får i flytende form på polet. Det er ikke mye alkohol i den, men det hjelper fra første slurk. Fåes med 20% og 30%. Funket fint for meg forrige gang jeg var dårlig. Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fisherman's friend er vel en klassiker 6923918[/snapback] Vel å merke den du får i flytende form på polet. Det er ikke mye alkohol i den, men det hjelper fra første slurk. Fåes med 20% og 30%. Funket fint for meg forrige gang jeg var dårlig. 6927574[/snapback] Er da vel ikke alkohol i fisherman's friend? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Varm te med honning, det hjelper utrolig godt. Har selv vondt i halsen, men har blitt betydelig bedre etter ett par kopper med te. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Fisherman's friend er vel en klassiker 6923918[/snapback] Vel å merke den du får i flytende form på polet. Det er ikke mye alkohol i den, men det hjelper fra første slurk. Fåes med 20% og 30%. Funket fint for meg forrige gang jeg var dårlig. 6927574[/snapback] Er da vel ikke alkohol i fisherman's friend? 6928511[/snapback] Skreiv ikke jeg den man får på polet i flytende form? Jo, vent litt, det gjorde jeg. Den heter "Fishermans". Smaker akkurat som den vanlige pastillen. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 så noen skrev honning i stad og det trur jeg også hjelper mye mot halsen..du kan jo også kjøpe sånne dock droppser da Lenke til kommentar
funkyskull Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 har du dårlig hals? Jeg pleier å ta en spisesje med skvist sitron funker alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå