magnusr Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Venter på sony dsc-p9 kameraet som jeg har bestilt på komplett. Sitter å titer litt på coolpix 4300. De har ca samme specs, men vil egentlig ha et kamera som går an å pute i lomma. Coolpixen ser litt stor ut til å ta på innerlomma. Regner med at det nikon kameraet er bedre en sony sitt. Ikke vet jeg. De ser ut til å komme inn samtidig på komplett. Langt ute i november. Noen som har noen + og - med å velge sonyen eller nikon kameraet? Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Dette får du: PC9: liten og slank, metall, automatisk, ok bilder, neseavtrykk på LCD. 4300: liten men klumpete, plast, manuell, ok bilder Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Om du også vil ha neseavtrykk på din Nikon4300 kan jeg godt fikse det for deg. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Må vi sende kameraet til deg eller kan du f.eks sende avtrykket pr e-post? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg kan naturligvis scanne det for deg og sende på epost, om det er bra nok.. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Forresten, tror jeg står over... Ser dessuten at du har bestillt deg en C730UZ, så du får heller bruke tiden på det. Selv venter jeg på en C5050Z ikke akkurat noe lommekamera noen av dem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå