Åsmund Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei. Jeg trenger en ny stol og jeg fant en jeg likte designet og prisen på: http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers...&PRD=367&CAT1=1 Desverre er den nærmeste butikken ett stykke unna så jeg ville be lokalbutikken ta den inn, men det er jo litt dumt når jeg ikke får prøvd den. Så derfor spør jeg dere. Om ca 4-5 stk svarer og sier den er god å sitte i så er det sansynlig at jeg og vil like den. så,,, Noen som kan poste erfaringer? Endret 20. september 2006 av Åsmund Lenke til kommentar
dioX Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 bare meg linken ikke funker hos? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 bare meg linken ikke funker hos? 6901116[/snapback] funker ikke her eller... mvh anki Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Kom bare ei blank side her, men mulig det bare er meg... Edit: Ser at det er flere ja Endret 20. september 2006 av BroomBrooom Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 (endret) merkelig,,jeg kommer inn. Funker denne for dere da? http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers/entrata.alk stolen heter ANDERSON 99322 nytter ikke å komme med linker jo,, www.mobelringen.no koleksjon 06 stue stoler ANDERSON 99322 edit: dette er mikrofiber stoff..er det dårlig? Endret 20. september 2006 av Åsmund Lenke til kommentar
dioX Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 den så jo orntlig go ut da. men det er jo ikke akkurat standard kontorstol så det spørs om så mange her har den. fikk lyst på en selv men jeg bruker ikke over 2 lapper på kontorstol Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 vel, jeg fant ut at møbelringen er på notodden også og det er bare 6 mil unna så jeg får teste den og si hva jeg syns etterpå. I tilleg vil jeg vite hvordan kvaliteten på stoffet er. syntetisk stoff bør settes inn med noe antistatisk stoff. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 da har jeg sittet i stolen og den var ganske god, men det kan hende jeg går for en dyrere stol fordi den var en del bedre og litt lysere og finere. Det som var litt dumt med den kamelstolen var at du såvidt merka den ene sømmen i ryggen. foresten så blir ikke dette en kontorstol jeg dutter inn i ett trangt rom forran en stygg pc. Men forran en pc blir det nok etterhvert, men det blir kansje i stua om den er stor nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå