tuppetroll Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skal kjøpe et videokamera, og siden det er litt lite fart i lommeboka for tiden skal det kjøpes på avbetaling og betales ned raskest mulig. Prøvde å kjøpe et videokamera på fotovideo, men fikk ikke opp noen avbetalingsmulighet der - selv om det står flere steder på hjemmesiden at avbetaling er tilgjengelig. Sendte mail og spurte, men de svarer ikke Noen som vet om noen nettbutikker som tilbyr avbetaling når man kjøper video/fotoutstyr på nett? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg skal kjøpe et videokamera, og siden det er litt lite fart i lommeboka for tiden skal det kjøpes på avbetaling og betales ned raskest mulig. Prøvde å kjøpe et videokamera på fotovideo, men fikk ikke opp noen avbetalingsmulighet der - selv om det står flere steder på hjemmesiden at avbetaling er tilgjengelig. Sendte mail og spurte, men de svarer ikke Noen som vet om noen nettbutikker som tilbyr avbetaling når man kjøper video/fotoutstyr på nett? 6900702[/snapback] skal åpne snart nettbutikk og har avtale med Cresco Access. hva slags utstyr snakker vi om ?, så kanskje kan hjelpe deg med det. ellers, så de fleste nettbutikker tilbyr nå avbetaling gjennom diverse banker..... Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Kanskje dårlig formulert av meg - jeg ser at veldig mange har avbetalingsmulighet, men når jeg prøver å bestille får jeg ikke opp noen avbetalingsmulighet. I tillegg vil jeg veldig gjerne ha et avbetalingsopplegg der jeg kan betale ut mer av kameraet når jeg får mer penger - altså at jeg blir ferdig med avbetalingen før tiden... Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har inntrykk av at de fleste bruker Her&Nå eller GE Money Bank (Dell f.eks. bruker GE Money Bank). Så det du kunne gjøre, er jo å ringe / maile en av disse og ta opp et lite lån, samtidig som du forklarer planen din om at du vil nedbetale så fort som mulig. Når det er sagt burde jo butikken fikse dette for deg, da. Men dersom de ikke vil... På den annen side - nettbutikker som ikke svarer på mail? Da kan de klare seg uten mine penger. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Sikker på at mailen din er sendt og har kommet frem? Fotovideo har alltid svart på mine mailer i løpet av én til to timer i vanlig arbeidstid, og jeg har sendt dem en del mailer opp igjennom... Endret 20. september 2006 av spitz Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Sikker på at mailen din er sendt og har kommet frem? Fotovideo har alltid svart på mine mailer i løpet av én til to timer i vanlig arbeidstid, og jeg har sendt dem en del mailer opp igjennom... 6901352[/snapback] Mailen ble sendt fra meg 14.9 til den kontaktadressen som står på siden til fotovideo.no - ingen respons enda.. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kanskje dårlig formulert av meg - jeg ser at veldig mange har avbetalingsmulighet, men når jeg prøver å bestille får jeg ikke opp noen avbetalingsmulighet. I tillegg vil jeg veldig gjerne ha et avbetalingsopplegg der jeg kan betale ut mer av kameraet når jeg får mer penger - altså at jeg blir ferdig med avbetalingen før tiden... 6900840[/snapback] for å forklare litt hvordan alt dette funker. når du skal eksempelvis handle hos meg (bruker Cresco Access), får du muligheter å utsette betaling når du skal avslutte bestilling i kassen. du blir sendt automatisk til søknaden hos Cresco med riktig beløp for det du bestiller. når Cresco er ferdig med behandling av søknaden og alt er i orden, får jeg som eier av butikken klar signal å sende varer til deg. jeg får betalt hele beløpet som du skylder for varer og du nedbetaler beløpet direkte til Cresco. hos Cresco og alle de fleste må du betale minimumsbeløp, men de har ikke noe i mot at du betaler mer enn minimumsbeløpet når du kan..... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Netshop har Cresco, som du kan betale når du føler for... må bare ta en prat med selgerne der. Komplett har også, men der er det bundet til 2 eller 3 års nedbetaling. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Netshop har Cresco, som du kan betale når du føler for... må bare ta en prat med selgerne der. 6902591[/snapback] he he, det kunne vare fint hvis du kunne betale når du føler for det..... som sagt så kan du utsette betaling noen mnd., men etter det må du betale minimumsbeløp hver mnd. avhengig av hvor stor beløp du låner..... hvis Netshop bruker Cresco og har installert modulen, så får du sikkert mulighet å utsette betaling, ta på avbetaling når du skal ut av kassen..... Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hos Deal.no søker du kreditt på nett. Velg Avbetaling som betalingsmåte i stedet for kredittkort Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Komplett har også, men der er det bundet til 2 eller 3 års nedbetaling. 6902591[/snapback] Du kan fint betale det ned før tiden hvis du vil det. Du må ikke bruke 2 el 3 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå