Woilef Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Jeg har et msi k7t turbo 2 hk og har akkurat installert fuzzy logic funksjonen. Er denne noe tess, er det reel overklokking. Erfaringer? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 skal teste det selv når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Ash Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har ikke prøvd det selv (Logisk nok da jeg ikke har et MSi hovedkort). Men en kompis av meg bruker det og det funker ihvertfall bra på hans maskin. Auto overklokkingsfunksjonen funker visstnok bra. Han har et K7T Turbo R hovedkort og en Athlon 1200. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har brukt Fuzzy Logic 4 på mitt MSI KT3 Ultra og er ganske fornøyd med det. Auto-overklokking funker fint, og man kan slå maskinen over i overklokket eller uoverklokket tilstand med bare noen tastetrykk. Ulempen er at man ikke kan stille CPU-spenningen i samme programmet. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Å jeg som trodde du snakket om "P0DFuzzy Logic" den booten i cs . Mvh, Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå