Simkin Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Spiller nå utelukkende CSS, men kunne tenkt meg et nytt spill i samme sjanger.. Er Day Of Defeat Source noe å satse på? er det bra med norske servere? ikke ute etter WoW å slike spill.. men i samme bane som CSS har Valve flere multiplayer spill med Source motoren? bør være rimelig bra grafikk Endret 20. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har du prøvd FEAR Combat?, må være et av det beste spillet noensinne i den sjangeren! Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Red orchestra er jo gankse bra da Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Red orchestra er jo gankse bra da forskjellen på det og DoD Source er? Har du prøvd FEAR Combat?, må være et av det beste spillet noensinne i den sjangeren! nei, men jeg spilte gjennom F.E.A.R og likte det utrolig godt.. får se om jeg kansje prøver det Lenke til kommentar
Mit Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) nei, men jeg spilte gjennom F.E.A.R og likte det utrolig godt.. får se om jeg kansje prøver det 6900686[/snapback] Hvis du har FEAR fra før er det liten vits og prøve FEAR Combat siden det kun er en gratis multiplayer-versjon av FEAR v1.07 Endret 20. september 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Red orchestra er jo gankse bra da forskjellen på det og DoD Source er? Du kan kjøre forskjellige kjøretøy og det er noe større baner enn på DoD source. Litt mer realistisk er det også. Men ellers så er det jo ikke så VELDIG stor forskjell på red orchestra og DoD source Lenke til kommentar
COMMANDO X Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Red orchestra er jo gankse bra da forskjellen på det og DoD Source er? Du kan kjøre forskjellige kjøretøy og det er noe større baner enn på DoD source. Litt mer realistisk er det også. Men ellers så er det jo ikke så VELDIG stor forskjell på red orchestra og DoD source. Lenke til kommentar
TotallyUseless Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Prøvd F.E.A.R combat? Det er ganske fett, men blir ganske kjedelig hvis du spiller det alene, så spill det når du er på lan med kamerater eller sitt på Vt og spill med dem (Hvis de har F.E.A.R combat da) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) forskjellen på det og DoD Source er? Du kan kjøre forskjellige kjøretøy og det er noe større baner enn på DoD source. Litt mer realistisk er det også. Men ellers så er det jo ikke så VELDIG stor forskjell på red orchestra og DoD source. Hva vil du frem til? EDIT: Fandens sitatstyr. Endret 21. september 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå