Vallhall Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei folkens Har nettopp vært å henta TDU til 360n og må si jeg ble både forbannet og irritert når jeg oppdaget hvor mye hakking det er til tider, trodde de hadde forbedret det siden demoen, men det har de alstså ikke, ellers er det vel et bra spill, hva mener dere om dette? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Har spelt i drøyt 10-12 timar. Har ikkje merka noko til dette du nemner. Har køyrd i race mot 8 andre - og då merka eg heller ikkje noko hakking. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hakking? Har foreløpig ikke merket noe til dette i TDU. Har vært litt lag, men dette har med oppkobling til serveren å gjøre. Prøv å logg av Xbox Live og se om det hakker like mye fremdeles. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 samma her, smooth som en barnerumpe hos meg. (spilt mye) Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg begynner å lure på om det kan være merkbare forskjeller mellom 360'er der ute; ser jo innimellom tråder der noen hevder at et spill som hos meg flyter fint er hakkete hos dem. Merkelig. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 50/60 Hz syndromet spill kan hakke med 50 Hz Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, og spelet er merka med 60Hz på coveret også. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) trodde ikke TDU startet uten 60 mode jeg Edit: uhh glem det Endret 20. september 2006 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Jeg nevner noe av dette i omtalen min, men ja, dette kan til tider være merkbart. Det er ikke et stort problem, men kan til tider være svært irriterende. Det verste jeg har opplevd er en situasjon hvor bildet hang i et sekund, hvorpå man selvsagt brøytet ned alt som var av trafikk foran. Dette var i enspillermodus, men samtidig som TDU-serverene var nede. Jeg har en mistanke om at spillet forsøkte å koble til Xbox Live akkurat da, og ble sittende og vente på respons lenger enn man hadde forventet, og at dette fremkalte problemet. Det er også tilløp til enkel fps-dropp til tider, men dette er ikke noe stort problem som ødelegger spillbarheten. Det skjer bare i større scener med veldig mange bygninger, og det virker ikke som om antallet spillere har noen innvirkning på når dette inntreffer. Endret 20. september 2006 av fiskfisk Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 samma her, smooth som en barnerumpe hos meg.(spilt mye) 6900242[/snapback] Slenger meg på den. Har ikke merket noe til lav fps her. Fikk spillet i går, gleder meg til jeg er ferdig på jobb, da er det rett hjem og spille Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Kjører spillet på en 42 HD plasma som er 60HZ. Det hakker spesielt i byen, men det kan også være at jeg var online den timen jeg spilte det,skal prøve offline senere Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kjører spillet på en 42 HD plasma som er 60HZ. Det hakker spesielt i byen, men det kan også være at jeg var online den timen jeg spilte det,skal prøve offline senere 6900510[/snapback] Synd du har hatt en dårlig opplevelse. Personlig kan jeg ikke si at jeg har merket noe hakking. Men et så stort spill som TDU streamer vel innhold fra DVd rommen mens man kjører. I og med at folk har hatt så forskjellige opplevleser,kan det være her problemet ligger? Det er forskjellige spillere i 360'ene. Og hva om det kommet dritt i maskiniriet, eller har kommet noen små riper i plata. Ville slike ting ha noen betyding? For jeg har vanskelig for å tro at det er cpu/gpu/minne forskjeller i maskinene. Dr Peedee Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 For jeg har vanskelig for å tro at det er cpu/gpu/minne forskjeller i maskinene. Dr Peedee 6901696[/snapback] Kan være streaminga ja, ihvertfall hakker det godt, noe som iallefall ødelegger min opplevelse noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå