Gå til innhold

Feil i Invision Power Board

Anbefalte innlegg

Har fått en feilmelding i IPB. Den lyder som følger:

IPB WARNING [2] opendir(/www/xxx/html/forum/uploads) [function.opendir]: failed to open dir: No such file or directory (Line: 187 of /sources/admin/ad_index.php)

Jeg får ikke lengre lastet opp bilder eller andre filer til forumet. Katalogen det henvises til er der og skal ha rett rettighet også. Den andre filen (ad_index.php) er ikke rørt på. Noen som kan ha en antagelse om hva som er skjedd? Jeg vet at de som styrer serveren, der sidene og forumet ligger har flyttet sidene over på en ny server. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Alt fungerte før sidene ble flyttet.

Noe har skjedd i AJ-Fork (cutenews) også, der får jeg lastet opp bildene - men får ikke vist de, før jeg har gått inn på serveren og endret rettighetene selv...

Håper noen har noen ideer. Jeg har klødd meg lenge å vel i huet nå, holder på å gi opp :blush:

EDIT: Om det er feil forumet, må jeg bare beklage. Håper en mod eventuelt vil flytte den ;)

Endret av Lydfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På cutenews: kan vel tenke meg at når fila ble uploada så har den ikke rette rettigheter (600) så derfor vil den ikke virke, og ipb sjekk at mappa eksisterer og har riktig navn (noen servere er kresene :hrm: så Upload vil feks ikke virke, hvist mappa skrevet i skriptet heter upload) :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...