bambam Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Prøvde å partisjonere med Partition magic 8, men det gikk dårlig. Den ville ikke utføre oppgavene jeg gav programmet(er bare trial). Noen som har tips? Vi snakker om spill som : Driver, death rally, gta1/2 osv. Mvh Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hvis du høyre klikker på .exe filen til spillet og går til egenskaper, så er det noe som heter kompatibilitet. Der kan du gjøre noen innstillinger som forhåpentligvis lar deg spille spillene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Høyreklikk på .exe filen, Trykk egenskaper, komplitalitetsmodus, også Windows 98. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hopp hopp, dette funker da altså ikke! Vet ikke om noen andre måter å gjøre det på jeg, tips? Mvh Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Death Rally og GTA er DOS spill, og du må dermed ha DOSBox eller VDMSound for at det skal fungere. Driver vet jeg ikke, for jeg har ærlig talt aldri giddi å prøve det. (bilspill, *urk!*) DOS spill fungerer ikke på nyere lydkort fordi de ike får tilegnet en IRQ på samme måte som eldre, dessuten har de innebygd en hardware mixer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå