640x480 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei Lurer på hvordan søking på e-post foregår egentlig. Slik jeg har forstått det legger en ved søknad og CV som vedlegg, men hva med attester, vitnemål etc. Skal de scannes inn eller sendes seperat som fysisk post? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg var i kontakt med et firma. De trengte bare en scan av vitnemålet i mail. Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 jeg scanner inn vitnemål og attester som pdf. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde ikke sendt attester, vitnemål, grader osv. på en søknad. Hadde heller nevnt at det kan ettersendes etter ønske. .pdf er et glimrende format å sende alle vedleggene på. Både proft og mye brukt i arbeidslivet Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har vanligvis 2 filer. 1 med søknad og CV (vanligvis det som printes), og en fil med relevante beviser/sertifiseringer som bevis på at fil 1 ikke er bullshit Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Pdf ser mer proft ut, men så er .doc mer brukt.. Eller for å være helt sikker kan en sende det i txt format, men det blir jo grisestygt.. fins det ingen felles standard for slikt? Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 PDF er så nære en felles standard man kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå