fatcamper Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Jeg har en Ford mondeo 1994 modell 1,8 glx personbil. Har dratt ut de gamle høytallerne, og nå skal jeg sette inn nye høytallere foran og bak i dørene hovedsaklig. Bare lurer på hvilke høytallere som passer? Evn. Hvordan jeg skal komme fram til hvilke som passer? Noen som vet, er helt noob angående anlegg. Gi gjerne eks. på hva som passer. Jeg vil holde meg på et prisnivå rundt 3000Kr for 4 høytallere Takker for svar! Mvh Creative Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hei! Jeg har en Ford mondeo 1994 modell 1,8 glx personbil.Har dratt ut de gamle høytallerne, og nå skal jeg sette inn nye høytallere foran og bak i dørene hovedsaklig. Bare lurer på hvilke høytallere som passer? Evn. Hvordan jeg skal komme fram til hvilke som passer? Noen som vet, er helt noob angående anlegg. Gi gjerne eks. på hva som passer. Jeg vil holde meg på et prisnivå rundt 3000Kr for 4 høytallere Takker for svar! Mvh Creative 6899899[/snapback] Ikke lett å finne noe som passer direkte. Det som sitter der er noe som ligner på 6*9", men de er veldig grunne. Lag heller ei treplate av MDF og skjær til et hull til en 6,5" coax eller noe. Det er nok det enkleste uten å modifisere hele dørtrekket. Mener det er samme type høyttalere både foran og bak. Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Fant det ut! Det er 6X8 som sitter i dørene. Har kjøpt meg et sett fra pioner til 1100 Kr settet. Får håpe det blir no futt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå