Gå til innhold

Telmore har startet opp

Anbefalte innlegg

Jeg ser at www.telmore.no nå har åpnet for registrering av nye kunder. For de som vil ha Telenors nett, men ikke vil betale så mye er de meget konkurransedyktige:

0,69 pr. min

0,39 pr. SMS

0,69 Startavgift

1,99 MMS

Gratis portering og gratis MMS frem til 1. november. Etablering koster 99 kroner, men da får man med 300 kroner ringetid (ved bestilling før 8. oktober).

I praksis får man altså 201 kroner i "etableringsavgift" :)

De har noen få minus:

3 kr. pr. påfyll

49 kr. for etablering av utenlandstelefoni

Men med 201 kroner i startkapital ser jeg ikke de ulempene som noe stort problem.

Edit:

Har regnet litt på Telmores priser og hvis man tar utgangspunkt i www.telepriser.no og kontantkort ville Telmore kostet 80 kr. pr. mnd. mot Noextras 77 kroner.

Det er startavgiften på 10 øre mer hos Telmore som gjør utslaget her.

Men hvis jeg tar med de 201 kronene du får hos Telmore ved reg. før 8. oktober kan du være kunde hos Telmore i over 5 år og likevel tjene på det i forhold til Noextras.

Hvis du ringer veldig mange samtaler kan Noextras være billigere pga. lavere startavgift. Men du skal ringe 2010 ganger ekstra før du har brukt opp de 201 kronene...

Edit2:

En annen fordel med Telmore er at du kan roame i ca. 150 land mot Telenor og Netcoms 40-50 stk (gjelder kontantkort).

Endret av joschram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telmore har efterhånden eksisteret en del år i Danmark, og der er stor tilfredshed med dem. Jeg er selv kunde hos dem, og har i de sidste 2 år ikke oplevet problemer med dem overhovedet.

Telmore fungerer på den måde, at du indbetaler penge på din Telmore-konto og kan så ringe, sende sms og så videre for de penge. Med automatisk optankning sikrer du dig, at der altid er penge på kontoen - bruger det selv og betaler gerne et par kroner for det :)

Har I andre spørgsmål om Telmore, så skriv dem endelig!

PS. Arbejder IKKE for Telmore ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan du ringe deg i minus da?

6900979[/snapback]

Jepp du kan ringe til du har -200,-

Men har du minus på kontoen i over en uke sperrer de simkortet...

6990148[/snapback]

Kopi av talkmore da (som egentlig er en kopi av telmore.dk). Grei mulighet å ha det, men litt irriterende av og til, en venn av meg ble sperret da han var i Tyrkia, tror autopåfyll hadde slått seg vrang.

Lenke til kommentar

6900979[/snapback]

6990148[/snapback]

Kopi av talkmore da (som egentlig er en kopi av telmore.dk). Grei mulighet å ha det, men litt irriterende av og til, en venn av meg ble sperret da han var i Tyrkia, tror autopåfyll hadde slått seg vrang.

6990331[/snapback]

Det kan ikke hende at han har ringt hjem til dama eller noe og kommet langt under -200 sånn at kortet bare har blitt sperret før autopåfyllen har fylt på kortet?

Lenke til kommentar

6900979[/snapback]

6990148[/snapback]

6990331[/snapback]

Det kan ikke hende at han har ringt hjem til dama eller noe og kommet langt under -200 sånn at kortet bare har blitt sperret før autopåfyllen har fylt på kortet?

6990504[/snapback]

Jo, det kan jo hende ;) Husker ikke helt hvordan det var, men han fikk ikke noe varsel eller noe sånt og på den tiden opplyste ikke talkmore om utenlandssprisene sine. Mulig autopåfyll blir for tregt oppdatert når en bruker mobilen utenlands?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...